نویدکیا: دو تیم شانس پیروزی داشتند/نیمه دوم استقلال را مهار کردیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با تمجید از عملکرد تیمش در دیدار برابر استقلال گفت: هر دو تیم شانس رسیدن به پیروزی را داشتند و یک بازی فوق العاده را شاهد بودیم. به گزارش نذیر کرمان، دیدار دو تیم استقلال تهران و مس رفسنجان از هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با تمجید از عملکرد تیمش در دیدار برابر استقلال گفت: هر دو تیم شانس رسیدن به پیروزی را داشتند و یک بازی فوق العاده را شاهد بودیم.

به گزارش نذیر کرمان، دیدار دو تیم استقلال تهران و مس رفسنجان از هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز شنبه (۱۸ فروردین) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت. سجاد شهباززاده (۳) و سعید واسعی (۴۶) برای مس و گوستاوو بلانکو (۱۶ و ۵۰) برای استقلال گل زدند.

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از این دیدار گفت: بازی فوق العاده جذابی بود و در نیمه اول استقلال بهتر بازی کرد و موقعیت های بهتری داشت به ویژه روی ضربات سمت چارچوب. در نیمه دوم ما با اعتماد به نفس بهتری بازی کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. نیمه دوم را از این جهت دوست داشتم که هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند و این شانس برای هر دو تیم وجود داشت که برنده شوند.

وی ادامه داد: در حالی که می گفتند استقلال دفاعی است اما امروز بسیار هجومی بودند و امیدوارم هواداران از این بازی لذت برده باشند. چیز اضافه ای نمی شود گفت چرا که فکر می کنم تماشاگران از دیدن این دیدار لذت بردند.

کد خبر ۶۰۷۱۷۲۵




نویدکیا: دو تیم شانس پیروزی داشتند/نیمه دوم استقلال را مهار کردیم

منبع: مــهر
? نویدکیا: دو تیم شانس پیروزی داشتند/نیمه دوم استقلال را مهار کردیم