نویدکیا: خمس یکی از بهترین خارجی‌های فوتبال ایران است

سرمربی مس رفسنجان گفت دیدار با تراکتور بازی خوبی از کار درخواهد آمد. به گزارش نذیر کرمان، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور اظهار کرد: یکی از بهترین خارجی‌هایی که به فوتبال ایران آمده، قطعا سرمربی تراکتور است. آنها از لحاظ تاکتیکی تیم فوق‌العاده خوبی‌اند و با خیلی‌ از تیم‌های لیگ […]

سرمربی مس رفسنجان گفت دیدار با تراکتور بازی خوبی از کار درخواهد آمد.

به گزارش نذیر کرمان، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور اظهار کرد: یکی از بهترین خارجی‌هایی که به فوتبال ایران آمده، قطعا سرمربی تراکتور است. آنها از لحاظ تاکتیکی تیم فوق‌العاده خوبی‌اند و با خیلی‌ از تیم‌های لیگ ایران متفاوت‌اند. تراکتور کیفیت خیلی خوبی دارد؛ خصوصا در بحث هجومی از تنوع تاکتیکی بالایی برخوردار است که می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم فردا اگر شرایط بازی خوب باشد، یک بازی خوب انجام شود. ما تیمی هستیم که سعی داریم بازی خوبی را انجام دهیم و سوای هر نتیجه‌ای که می‌تواند اتفاق بیفتد فکر می‌کنم با این کیفیتی که هر دو تیم دارند، بازی خیلی خوبی شود.

نویدکیا گفت: می‌دانم که تراکتور دوست دارد بحث‌های هجومی را به نحو احسن انجام دهد. این سبک بازی‌ است که در فوتبال دنیا به کار گرفته می‌شود و این یک واقعیت است. در فوتبال ما (ایران) مشکلی وجود دارد و آن تمرکز بیش از حد روی بحث‌های دفاعی است. ولی تراکتور دقیقا بر عکس این را انجام می‌دهد و این بازی‌های تراکتور را جذاب کرده است.

ادامه دارد…




نویدکیا: خمس یکی از بهترین خارجی‌های فوتبال ایران است

منبع: ایـسنا
? نویدکیا: خمس یکی از بهترین خارجی‌های فوتبال ایران است