نویدکیا: بازی با آلومینیوم قطعا سخت و سنگین است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: قطعا یک بازی فوق العاده سخت و سنگین در انتظار ماست. به گزارش نذیر کرمان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک افزود: در اراک بازی کردن همیشه سخت بوده و است و آلومینیوم تیم با کیفیتی است. وی گفت: مجتبی حسینی تیم جوان و […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: قطعا یک بازی فوق العاده سخت و سنگین در انتظار ماست.

به گزارش نذیر کرمان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک افزود: در اراک بازی کردن همیشه سخت بوده و است و آلومینیوم تیم با کیفیتی است.

وی گفت: مجتبی حسینی تیم جوان و خوب و منظمی را تشکیل داده و برابر هر حریفی خطرناک هستند و باید مراقب باشیم و پرفشار بازی کنیم و اجازه بازی‌سازی ندهیم چون قطعا در این صورت بازی سختی خواهیم داشت.

نویدکیا افزود: امیدوارم فردا بازی منظمی انجام دهیم، ما یک مقدار نوساناتی داشتیم، در برخی بازی‌ها خوب بودیم و برخی بازی‌ها مثل بازی با تراکتور و شمس آذر کیفیت لازم را نداشتیم ولی باید بازی‌های خوب‌مان را ادامه دهیم و نوسان نداشته باشیم.

وی در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: مشکلات مالی یک مقدار حل شده و قول دادند به مرور زمان حل کنند، واقعیت‌های فوتبال ایران را درک می‌کنیم و همه در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند.

انتهای پیام




نویدکیا: بازی با آلومینیوم قطعا سخت و سنگین است

منبع: ایـسنا
? نویدکیا: بازی با آلومینیوم قطعا سخت و سنگین است