نونهال کاتاکای کرمانی نفر سوم مسابقات بین‌المللی جام هشتمین خورشید شد

نذیر کرمان/کرمان “محمد انکوتی” نونهال کاتاکای کرمانی با کسب مقام سوم، به مدال برنز مسابقات بین‌المللی کاراته جام هشتمین خورشید که در مشهد برگزار شد، دست یافت. به گزارش نذیر کرمان، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام هشتمین خورشید طی دو روز اخیر در استان خراسان رضوی شهر مشهد مقدس در دو بخش آقایان و […]

نذیر کرمان/کرمان “محمد انکوتی” نونهال کاتاکای کرمانی با کسب مقام سوم، به مدال برنز مسابقات بین‌المللی کاراته جام هشتمین خورشید که در مشهد برگزار شد، دست یافت.

به گزارش نذیر کرمان، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام هشتمین خورشید طی دو روز اخیر در استان خراسان رضوی شهر مشهد مقدس در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد، حدود ۱۱۰۰ کاراته‌کا از کشورهای مختلف در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش کاتا و کومیته به رقابت پرداختند.

محمد انکوتی کاراته کار کرمانی توانست در بخش کاتا با کسب مقام سومی به مدال برنز این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

این نونهال کاتاکای کرمانی بیش از ۱۵ عنوان کسب مقام قهرمانی در مسابقات ملی و بین‌المللی کاراته در کارنامه خود دارد و در حال حاضر در رنکینگ فدراسیون کاراته ایران در رتبه سوم قرار دارد.

انتهای پیام




نونهال کاتاکای کرمانی نفر سوم مسابقات بین‌المللی جام هشتمین خورشید شد

منبع: ایـسنا
? نونهال کاتاکای کرمانی نفر سوم مسابقات بین‌المللی جام هشتمین خورشید شد