نوروز ۱۴۰۲ دو طرح بزرگ گردشگری در زرند افتتاح می‌شود

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند گفت: افتتاح دو طرح بزرگ گردشگری با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیارد ریال، یک واحد بوم‌گردی و دو کارگاه تولید صنایع‌دستی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز ۱۴۰۲ است. محمد اسلامی امروز هفتم اسفندماه از برگزاری دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند خبر داد […]

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند گفت: افتتاح دو طرح بزرگ گردشگری با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیارد ریال، یک واحد بوم‌گردی و دو کارگاه تولید صنایع‌دستی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز ۱۴۰۲ است.

محمد اسلامی امروز هفتم اسفندماه از برگزاری دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان زرند خبر داد و اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های عصرگاهی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز ۱۴۰۲ است.

وی افزود: این جشنواره‌ها از ۲۷ اسفندماه جاری و در مکان برگزاری نوروزگاه شهرستان زرند آغاز می‌شود.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند افزود: در کنار این جشنواره‌ها بازارچه‌های صنایع‌دستی و تولیدات محلی هنرمندان این شهرستان را خواهیم داشت تا بتوانیم بخش کوچکی از توانایی‌های آنها را به گردشگران و علاقمندان معرفی کنیم.

او خاطرنشان کرد: برگزاری چهار نوروزگاه، اجرای تورهای تفریحی زرندگردی، آماده‌سازی مدرسه ولایت برای اسکان و اقامت توسط آموزش و پرورش، استقرار ۲۰ چادر اقامتی در بوستان شهدا (پارک شهید) توسط شهرداری، تعیین سالن چند منظوره خواجه ابورضا (ع) مطهرآباد برای اسکان اضطراری توسط بخشداری مرکزی و … از جمله برنامه‌هایی است که برای میزبانی از مهمانها و گردشگران نوروزی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام




نوروز ۱۴۰۲ دو طرح بزرگ گردشگری در زرند افتتاح می‌شود

منبع: ایـسنا
? نوروز ۱۴۰۲ دو طرح بزرگ گردشگری در زرند افتتاح می‌شود