نود و چهارمین مدرسه پویش "ایران من" در روستای "پشت مرز" جیرفت به بهره‌برداری رسید

گروه استان‌ها ـ نود و چهارمین مدرسه پویش “ایران من” در قالب مدرسه دو کلاسه در روستای “پشت مرز” جیرفت به بهره برداری رسید. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، نود و چهارمین مدرسه پویش “ایران من” در قالب مدرسه دو کلاسه صبح امروز با حضور مدیران کل آموزش و پرورش […]

گروه استان‌ها ـ نود و چهارمین مدرسه پویش “ایران من” در قالب مدرسه دو کلاسه در روستای “پشت مرز” جیرفت به بهره برداری رسید.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، نود و چهارمین مدرسه پویش “ایران من” در قالب مدرسه دو کلاسه صبح امروز با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، نائب رئیس کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آسیا و اقیانوسیه، رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان، مدیر موسسه خیریه “مهر گیتی” و جمعی از مسئولان، در روستای پشت مرز شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید.

احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین اظهار داشت: موسسه خیریه مهر گیتی بر اساس تفاهم نامه سه جانبه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و آموزش و پرورش استان کرمان ساخت ۲۰ مدرسه را متقبل شده است.

وی با اشاره به اینکه شهر کرمان با کمبود فضای آموزشی مواجه است و تراکم دانش آموزی کلاس‌ها در شهر کرمان بالای ۴۰ نفر است گفت: اتاق بازرگانی استان کرمان با همکاری فعالان اقتصادی استان به کمک آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی آمدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با عنوان اینکه در دو سال گذشته بیش از ۳۰۰ فضای آموزشی نیمه تمام توسط خیرین به اتمام رسیده افزود: خیران مدرسه ساز کمک‌های بسیار خوبی برای ساخت مدارس در استان کرمان انجام دادند.

وی با بیان اینکه امروز مدرسه ۲ کلاسه ایران من در روستای پشت مرز شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید گفت: این مدرسه با اعتبار ۴۳۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت هزار مترمربع احداث شده است.

خیرین مدرسه‌ساز ۹۰میلیارد تومان در ساخت مدارس استان کرمان مشارکت داشتند
مدرسه خیرساز “سحر طوسی” در روستای “سهران” کهنوج افتتاح شد
آجر به آجر برای جبران کمبود فضای آموزشی در استان کرمان؛ مسئولان و خیران آستین بالا زدند

به گزارش تسنیم، نود و چهارمین مدرسه پویش “ایران من” در قالب مدرسه دو کلاسه با اعتبار ۴۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح‌های ملی و مشارکتی در زمینی به مساحت هزار مترمربع، با زیربنای ۱۲۲ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




نود و چهارمین مدرسه پویش "ایران من" در روستای "پشت مرز" جیرفت به بهره‌برداری رسید

منبع:تسنــیم
? نود و چهارمین مدرسه پویش "ایران من" در روستای "پشت مرز" جیرفت به بهره‌برداری رسید