نواخته شدن زنگ مدارس در سوم مهر ماه

مدیرکل آموزش و پرورش استان : مدارسی که شرایط بازگشایی داشته باشند با اعتبارات بهداشتی که به مدارس اختصاص یافته از امکانات بهداشتی لازم برخوردار خواهندبود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمان؛در آستانه فرا رسیدن ماه مهر و در نشستی خبری مدیر کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: سوم‌مهر ماه زنگ‌ بازگشایی مدارس […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان : مدارسی که شرایط بازگشایی داشته باشند با اعتبارات بهداشتی که به مدارس اختصاص یافته از امکانات بهداشتی لازم برخوردار خواهندبود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمان؛در آستانه فرا رسیدن ماه مهر و در نشستی خبری مدیر کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: سوم‌مهر ماه زنگ‌ بازگشایی مدارس استان نواخته میشود و نسخه ی جدید شاد نیز با امکان‌گفتگوی معلم با دانش اموزان نیز بزودی رونمایی میشود

اسکندری نسب ، آمار دانش آموزان را بیش از ۶۷۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت : از این تعداد حدود ۳۰۰ هزار دانش آموز بین ۱۲ تا ۱۸ سال هستند که پس از اعلام وزارت بهداشت در سامانه مرکز بهداشت ثبت نام‌ میکنند و به مرور واکسینه خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: واکسیناسیون بیش از نود درصد همکاران فرهنگی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و ۱۵ هزار همکار نیز دوز دوم را دریافت نمودند.

وی با بیان اینکه هر فعالیتی که منتج به بازگشایی اصولی مدارس باشد در حال انجام است تاکید کرد : سلامت و ایمنی دانش آموزان و آرامش آنها ، خانواده ها و معلمان در فرایند بازگشایی در اولویت است .

اسکندی افزود: پروژه مهر۱۴۰۱ بعد از ساماندهی مدارس در مهر امسال بلافاصله آغاز میشود تا فضای مطلوبی از نظر امکانات و تجهیزات برای سال بعد فراهم گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش همچنین در مورد جذب و ساماندهی معلم با اعلام اینکه دراستان کرمان کمبود معلم نداریم گفت : ۱۴۰۰ نیروی جدید هم پس از آموزشهای لازم ، سال تحصیلی آینده آغاز بکار خواهند کرد .

وی از همکاری بسیار خوب خیرین در ساماندهی و تعیین تکلیف قریب ۳۱۰ پروژه نیمه تمام آموزشی قدردانی کرد.

 




نواخته شدن زنگ مدارس در سوم مهر ماه

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? نواخته شدن زنگ مدارس در سوم مهر ماه