نواختن زنگ استکبارستیزی در استان کرمان

آیین نواختن زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت روز دانش آموز صبح امروز در دبیرستان امام خمینی کرمان برگزار شد. به گزارش فت فتو؛مدیر کل اموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: سهم بسیار بزرگی از شهدایی که تقدیم انقلاب شد مربوط به جامعه دانش آموزی است و حتی بسیاری از ایثارگران امروز ازدانش‌آموزان آن مقطع […]

آیین نواختن زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت روز دانش آموز صبح امروز در دبیرستان امام خمینی کرمان برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛مدیر کل اموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: سهم بسیار بزرگی از شهدایی که تقدیم انقلاب شد مربوط به جامعه دانش آموزی است و حتی بسیاری از ایثارگران امروز ازدانش‌آموزان آن مقطع بودند و در مقابل دشمن مردانه ایستادند.

اسکندری نسب افزود: بسیاری از رزمندگان دانش اموز آن روز در مسیر عبور دشمن حماسه‌ی بزرگی خلق کردند نمونه آن شهید حسین فهمیده است که حضرت امام (ره) از وی به عنوان رهبر و مقتدا یاد کردند.

‌وی افزود: پاکدلی و ایثارگری دانش آموزان آن زمان آینده ساز فراموش نشدنیست و دانش‌آموزان امروز به عنوان آینده سازان این مرز و بوم باید مسیر توسعه و عمران کشور را پر رونق کنند ودر شرایط حساس کنونی و در گام دوم انقلاب با تلاش و حضور گسترده در برنامه‌های علمی فرهنگی و پرورشی و تحقیقی و پژوهشی و حضور در بسیج دانش آموزی به این مقوله مهم و ارزشمند تجلی ببخشد.

اسکندری نسب گفت: بر اساس سند تحول بنیادین باید دانش آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر گام دوم انقلاب تعلیم و تربیت کنیم تا شما دانش آموزان در این مسیر آینده روشنی برای کشور رقم بزنید، همانند رزمندگان و ایثارگران دوران جنگ تحمیلی که در راس آن‌ها سردار دل‌ها شهید سلیمانی است که در هیچ نقطه‌ای به دشمن اجازه نفوذ ندادند.




نواختن زنگ استکبارستیزی در استان کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? نواختن زنگ استکبارستیزی در استان کرمان