نمی‌توانیم از الگوی انقلاب اسلامی در مردمی‌سازی عدول کنیم

نذیر کرمان/کرمان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه امام راحل با حضور و اراده مردم کارهای غیرممکن را انجام داد، گفت: کارهای پیچیده یا به ظاهر پیچیده را ساده کنیم و زمینه مشارکت عامه مردم را فراهم کنیم. ما نمی‌توانیم از این الگوی انقلاب اسلامی عدول کنیم. احمد عبودتیان بعد از […]

نذیر کرمان/کرمان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه امام راحل با حضور و اراده مردم کارهای غیرممکن را انجام داد، گفت: کارهای پیچیده یا به ظاهر پیچیده را ساده کنیم و زمینه مشارکت عامه مردم را فراهم کنیم. ما نمی‌توانیم از این الگوی انقلاب اسلامی عدول کنیم.

احمد عبودتیان بعد از ظهر امروز ۱۵ مهرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: سئوالی مطرح است که آیا مردمی‌سازی یک شگرد است یا یک ضرورت است؟ 

او بیان کرد: با وجود بودجه و محدودیت‌های دستگاه‌های دولتی اما در مقابل با حجم و ورودی روزافزون کارها و اتفاتی که رخ می‌دهد، مواجهیم لذا ورودی و خروجی‌ها با یکدیگر تطابق ندارد. حال راهکار چیست؟ 

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه امام راحل با حضور و اراده مردم کارهای غیرممکن را انجام داد، اظهار کرد: کارهای پیچیده یا به ظاهر پیچیده را ساده کنیم و زمینه مشارکت عامه مردم را فراهم کنیم. ما نمی‌توانیم از این الگوی انقلاب اسلامی عدول کنیم.

او بیان کرد: امام راحل دستور شکل گیری ۹۷ نهاد انقلابی مردمی را صادر کردند و در کشور تشکیل شد.

عبودتیان در ادامه اظهار کرد: در دوران کرونا، بسیجیان و مردم کمک‌های شایسته‌ای در کنترل این بیماری کردند و نهضت‌های مردمی دیگری نیز در کشور شکل گرفت.

او در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در دهه ۹۰ کارها رها شده بود، اظهار کرد: خصوصی‌سازی به جای مردمی‌سازی آمد و اسباب بی اعتمادی‌ها را ایجاد کردیم و بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، حرکت‌های مردمی به رسمیت شناخته شد.

او با اشاره به توجه دولت به مردمی‌سازی بیان کرد: شهرک صنعتی سدید در استان کرمان یک نمونه مردمی‌سازی است که توسط جوانان این شهرک ایجاد شده و این کار قابلیت الگوی ملی دارد.

عبودتیان در پایان بیان کرد: آمادگی در مردم و در گروه‌های میانی وجود دارد و به پشتوانه حقوقی نیاز دارند.

انتهای پیام




نمی‌توانیم از الگوی انقلاب اسلامی در مردمی‌سازی عدول کنیم

منبع: ایـسنا
? نمی‌توانیم از الگوی انقلاب اسلامی در مردمی‌سازی عدول کنیم