نماینده کرمان در خبرگان رهبری: شاهد ایفای نقش پلیس در کف میدان بودیم

کرمان – فت فتو – نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از عملکرد پلیس گفت: از همان آغاز وقوع ناآرامی‌های اخیر، شاهد حضور و ایفای نقش موثر پلیس در کف میدان بودیم. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، حجت الاسلام و المسلمین […]

کرمان – فت فتو – نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از عملکرد پلیس گفت: از همان آغاز وقوع ناآرامی‌های اخیر، شاهد حضور و ایفای نقش موثر پلیس در کف میدان بودیم.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، حجت الاسلام و المسلمین “امان الله علیمرادی” با حضور در ستاد انتظامی استان کرمان و دیدار با سردار ناظری ضمن بازبینی عملکرد پلیس در اتفاقات اخیر افزود: اساسا کار انتظامی و خدمت به نظم و امنیت عمومی، اقدامی فوق العاده دشوار است و سخت تر از آن مدیریت اینگونه مسائل است که نحوه مواجهه با طرف مقابل ظرافت و مراقبت های خاصی را می طلبد.

وی تصریح کرد: قلبم روشن است که ولی عصر مسلمین عجل الله همه خادمان نظم و امنیت را تائید کرده و قطعا در سایه عنایات خاصه الهی و امام عصر (عج) است که نیروی انتظامی توانسته در مدیریت اغتشاشات اخیر مردم‌دار و موفق عمل کند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تحلیل ناآرامی اخیر گفت: همه افراد جامعه به خدمات شبانه روزی پلیس نیاز دارند و خیلی جای تعجب دارد که برخی افراد نادانسته و از روی ناآگاهی در صف اغتشاشگران قرار گرفتند اما با این وجود رفتار پلیس با این قشر همراه با صبر و خویشتن داری بود.

حجت الاسلام”علیمرادی” در پایان بیان کرد: به عنوان نماینده مردم دیار کریمان در مجلس خبرگان رهبری از حضور، تلاش و ایفای نقش مجموعه انتظامی در مدیریت اغتشاشات اخیر قدردانی و برای سلامتی و توفیق روزافزان همه این عزیزانم دعا می کنم و امیدوارم مردم عزیزمان نیز در اینگونه وقایع از روی بصیرت عمل کنند و همیشه قدردان خادمان نظم، امنیت و آرامش خود و فرزندانشان باشند.

وی همچنین به صورت ویژه از تلاش و ایفای نقش مجموعه انتظامی در مدیریت اغتشاشات اخیر قدردانی کرد.




نماینده کرمان در خبرگان رهبری: شاهد ایفای نقش پلیس در کف میدان بودیم

منبع: ایرنـا
? نماینده کرمان در خبرگان رهبری: شاهد ایفای نقش پلیس در کف میدان بودیم