نماینده ولی فقیه در کرمان: تحولات فکری و فرهنگی از پایه های توسعه اقتصادی هستند 

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: علم و دانش، بینش اقتصادی، داشتن نقشه راه، تحولات فکری و فرهنگی، ثروت و امنیت از پایه های اصلی تحقق توسعه و پیشرفت اقتصادی هستند. به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: علم و دانش، بینش اقتصادی، داشتن نقشه راه، تحولات فکری و فرهنگی، ثروت و امنیت از پایه های اصلی تحقق توسعه و پیشرفت اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری کرمان، توسعه و پیشرفت اقتصادی را از مسائل مهم کشور برشمرد و افزود: واقعیت ها و آرمان ها دو خط ریل توسعه و پیشرفت هستند و واقعیت ها الزام می کند که همه چیز آنگونه که هست، باشد و آرمان ها الزام می کند که این می تواند ها را جدی بگیریم.
وی ادامه داد: اگر دو خط ریل واقعیت ها و آرمان ها در کنار یکدیگر دیده شوند و همیشه امتداد داشته باشند، لوکوموتیوران قطاری که قرار است بر این ریل حرکت کند، انسان است و این فرد باید دانش لازم برای توسعه و پیشرفت را داشته، خوش فهم و دارای بینش عمیق برای توسعه باشد و انگیزه لازم برای توسعه و پیشرفت را نیز داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهارداشت: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت باید برمبنای تدوین نقشه راه حرکت کرد و در کنار این نقشه راه، باید تغییر و تحول فرهنگی و فکری در جامعه ی هدف توسعه و پیشرفت حاکم شود.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: سرمایه و ثروت از الزامات اصلی توسعه و پیشرفت است و باید در کنار نقشه، انگیزه و دانش لازم، مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآور شد: برای تحقق پیشرفت و توسعه باید در کنار نقشه و ثروت مناسب به امنیت در حوزه های مختلف نیز توجه کافی داشته باشیم.




نماینده ولی فقیه در کرمان: تحولات فکری و فرهنگی از پایه های توسعه اقتصادی هستند 

منبع: ایرنـا
? نماینده ولی فقیه در کرمان: تحولات فکری و فرهنگی از پایه های توسعه اقتصادی هستند