نماینده ولی فقیه در کرمان:هجمه ها نشان‌دهنده موفقیت ماموریت های سپاه است

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: میزان هجمه ها به سپاه نشان می دهد که این نیرو در وظایف و ماموریت های خود موفق عمل کرده است به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی  در آیین معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: میزان هجمه ها به سپاه نشان می دهد که این نیرو در وظایف و ماموریت های خود موفق عمل کرده است

به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی  در آیین معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: سپاه در کنار نیروهای مخلص و وظیفه شناس طبق قانون اساسی ماموریتی ویژه دارد که دفاع و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و وانسته در مقاطع مختلف و در سختی ها و فتنه ها با بصیرت کامل ماموریت خود زا به خوبی انجام دهد.  

وی تصریح کرد: سپاه برای انجام این ماموریت ها صفاتی را  همچون بصیرت، دشمن شناسی، تحلیل واقعی از اوضاع و احوال واقعی کشور و جهان احراز کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: تکلیف محوری از دیگر صفات سپاه است که از رهبری معظم انقلاب و فرمانده کل قوا برای او صادر می شود، یعنی سپاه با نگاه ولایی در خدمت رهبر معظم انقلاب است تا ماموریت خود را در تکالیفی که منویات امامین انقلاب بر دوش او گذارده است، انجام دهد.

وی با اشاره به تزویج مکتب حاج قاسم سلیمانی افزود: مقاومت، درس فداکاری در راه اجرایی شدن احکام دینی،  تبعیت ولایت فقیه،  خدمت به مردم و بندگان خدا و اخلاص اززمهمارین ویژگی های این مکتب است که باید با دست و قلم در ترویج آن همت کنیم.

استاندار نیز در این آیین کرمان گفت: سپاه پاسدار گرچه یک دستگاه نظامی و امنیتی  است، اما برحسب شرح وظایف دستگاه پاسدار انقلاب محسوب می شود که در همه عرصه ها از جمله، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، تقویت بنیه دفاعی کشور حضور فعالانه و موثری دارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تقدیر از سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: این سرباز فداکار سپاه در خدمت مردم و ولایت است و امروز پرچم را به دست برادری می دهد که در اخلاق و خدمت چهره ای آماده، پرانگیزه و با اخلاص است، برای سردار نظری توفیق روز افزون آرزو داریم.

محنددمهدی فداکار افزود: در تمان میدان هایی که انقلاب اسلامی نیاز داشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شکل های گوناگون حضور دارد و از روزهای اول جنگ تحمیلی و پس از دورات هشت سال دفاع مقدس، نیز در همه حوادثی که در کشور به وجود آمد، سپاه در کمک به مردم پیشتاز بوده است.

وی تصریخ کرد: سپاه افتخار کشور است وکارهای زیادی در زمینه  قویت بنیه دفاعی کشور انجام داده  که اثرات آن  را در منطقه شاهد هستیم.

استاتدار کرمان با اشاره به خدمات سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله کرمان اطهار داشت: ایشان به معنای واقعی شاگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بودند و ارتباط نزدیکی با خانواده شهدا داشتند و شهادت می دهم که سردار معروفی هیچ دخالتی در عزل و نصب ها استان نداشتند.

وی با اشاره به  جربیات سردار نظری فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان برای وی در انجام وطیفه خود آرزوی موفقیت  کرد.

این  آیین  با حضور جانشین فرمانده کل سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان در مصلی امام‌ علی (ع) شهر کرمان برگزار شد و از خدمات ۲۹ ماهه سردار حسین معروفی تجلیل و سردار علی نظری به فرماندهی سپاه  ثارالله استان کرمان معرفی شد.




نماینده ولی فقیه در کرمان:هجمه ها نشان‌دهنده موفقیت ماموریت های سپاه است

منبع: ایرنـا
? نماینده ولی فقیه در کرمان:هجمه ها نشان‌دهنده موفقیت ماموریت های سپاه است