نماینده ولی فقیه در استان کرمان: منتخبان مجلس به نیازهای مردم و اولویت‌های نظام توجه کنند

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان خطاب به منتخبان مردم بر توجه به اولویت‌های نظام، نیازهای عمومی مردم، رفع خلأهای قانونی و عدم دخالت در اموری که مربوط به دستگاه اجرایی است، تأکید کرد. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی شامگاه ۱۲ اسفندماه در گفتگوی ویژه خبری شبکه کرمان با قدردانی از مردم […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان کرمان خطاب به منتخبان مردم بر توجه به اولویت‌های نظام، نیازهای عمومی مردم، رفع خلأهای قانونی و عدم دخالت در اموری که مربوط به دستگاه اجرایی است، تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی شامگاه ۱۲ اسفندماه در گفتگوی ویژه خبری شبکه کرمان با قدردانی از مردم و همه عوامل برگزاری انتخابات اظهار کرد: در شرایطی که جو مناسبی بر استان حاکم نبود اما مردم خوش درخشیدند و به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرده و به ندای رهبری پاسخ مثبت دادند.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد توجه قرار داد و افزود: هر زمان کشور به مردم نیاز دارد، حتماً در خط مقدم حضور می‌یابند و بارها امتحان خود را در صحنه‌های موردنیاز پس داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان حضور مردم را منتقل کننده پیام امید و نشاط و حساسیت نسبت به سرنوشت برای دوستان و یأس و ناامیدی به دشمنان دانست که دل به تبلغات وسیع و هزینه‌های میلیارد دلاری خود نبندند که این حضور مردم، بافته‌های دشمن را پنبه کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به وحدت بین مسئولان استان در ادامه درباره بصیرت مردم گفت: این حضور نشان داد وقتی آگاهی مردم کامل شد، حضورشان در هر صحنه‌ای جدی و تکلیف محور است و در هر بخشی اگر موضوعی برای مردم تبیین شود و اطلاع کافی داشته باشند، خود تصمیم می‌گیرند چگونه از دستاوردهای نظام دفاع کنند فقط باید صادقانه مسائل را با مردم گفت.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای درباره انتخاب اصلح به نتیجه نرسیدند اما در انتخابات شرکت کردند، گفت: این موضوع حاکی از آن است که هر چه در جهاد تبیین واقعیات را با همه زوایای آن به مردم بگوییم باعث می‌شود آنها بهترین کمک برای ما باشند و خود از دارایی نظام حراست و حفاظت می‌کنند.

علیدادی سلیمانی خطاب به منتخبان مردم بر توجه به اولویت‌های نظام، ضعف و نیازهای عمومی مردم، رفع خلأهای قانونی و نظارت بر اولویت‌ها و عدم دخالت در اموری که مربوط به دستگاه اجرایی است، تأکید کرد.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: انتخابات به خوبی و خوشی در کمال امنیت برگزار شد و کسانی که به هر دلیلی موفق نشدند در این رقابت آراء مناسب را کسب کنند ممکن است شکایتی داشته باشند.

وی تصریح کرد: شرایط حاکم بر انتخابات به گونه‌ای است که تقلب معنا ندارد اما تخلف ممکن است توسط هواداران و ستادها اتفاق افتاده باشد که شکایت از آن حق قانونی است.

وی افزود: همانگونه که قانون همه مراحل را دیده به شکایات هم رسیدگی دقیق می‌کند اما شیرینی انتخابات باید در کام مردم بماند و اخلاق عدم پیروزی رعایت شود تا کشور وارد هم افزایی شود.

انتهای پیام 




نماینده ولی فقیه در استان کرمان: منتخبان مجلس به نیازهای مردم و اولویت‌های نظام توجه کنند

منبع: ایـسنا
? نماینده ولی فقیه در استان کرمان: منتخبان مجلس به نیازهای مردم و اولویت‌های نظام توجه کنند