نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس توهین به مقدسات مسلمانان را محکوم کرد

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: مسئولان کشور سوئد با حمایت از سوزاندن قرآن کریم، به بیش از دو میلیارد مسلمان توهین کردند. حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز ۱۲ تیرماه در این رابطه اظهار کرد: آنهایی که شعار آزادی و آزادی بیان می‌دهند، نشان دادند این شعارها پوچ و دروغ […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: مسئولان کشور سوئد با حمایت از سوزاندن قرآن کریم، به بیش از دو میلیارد مسلمان توهین کردند.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز ۱۲ تیرماه در این رابطه اظهار کرد: آنهایی که شعار آزادی و آزادی بیان می‌دهند، نشان دادند این شعارها پوچ و دروغ است.

وی افزود: اهانت به قرآن، هتک فضیلت، انسانیت و اخلاق است و دولت سوئد در این اقدام شرم آمیز، آزادی بیان را به مسلخ برد.

غضنفرآبادی به خباثت‌های آمریکا در طول سالیان متمادی اشاره کرد و ادامه داد: دنیا به چشم خود می‌بیند که در اروپا و آمریکا نسبت به سیاه‌پوستان چه اقداماتی انجام می‌دهند و از هرگونه بی‌رحمی در جامعه کوتاهی نمی‌کنند.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس گفت: بی‌احترامی کردن به دین اسلام حساسیت‌هایی به وجود می آورد و علیه امنیت انسان‌هاست و این در حالی است که دولت سوئد از این اقدام کثیف حمایت کرد.

وی افزود: تکرار زنجیره‌ای این اهانت‌ها در کشورهای غربی، نشانه‌ برنامه‌ریزی‌های پنهان جریان‌های ضد دینی است و البته می‌دانیم غرب، کارنامه سیاهی در اسلام هراسی دارد.
 
غضنفرآبادی افزود: توهین به مقدسات به خصوص قرآن کریم خط قرمز مسلمانان است و اینکه در کشور اروپایی که مدعی آزادی بوده این گونه اهانت‌ها اتفاق افتد، موجب انزجار و تنفر مسلمانان خواهد شد.

وی ضمن انتقاد شدید از هتک حرمت به قرآن، خطاب به دولت کشور سوئد گفت: هتک حرمت قرآن کریم از نظر تمامی مسلمانان جهان محکوم است و دولت سوئد باید از این اقدام عذرخواهی کرده یا منتظر تبعات آن باشد.

انتهای پیام




نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس توهین به مقدسات مسلمانان را محکوم کرد

منبع: ایـسنا
? نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس توهین به مقدسات مسلمانان را محکوم کرد