نماینده مجلس: وزیرپیشنهادی اطلاعات به حوزه امنیت کشور اشراف کامل دارد

کرمان – فت فتو – نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات به حوزه امنیت کشور اشراف خوب و کامل دارد. عفت شریعت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات دولت سیزدهم در زمینه امنیت فردی با […]

کرمان – فت فتو – نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات به حوزه امنیت کشور اشراف خوب و کامل دارد.

عفت شریعت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات دولت سیزدهم در زمینه امنیت فردی با تجربه و متخصص است و در حوزه امنیتی کشور نیز اشرافیت و آگاهی کامل دارد.

وی با اشاره به اینکه سخنان وزیر پیشنهادی اطلاعات را شنیده ام تصریح کرد: ایشان روحانی برجسته و سید عالی قدری هستند که با توجه به تجربه خوبی که در این حوزه دارند گزینه مناسبی برای این وزارتخانه به شمار می روند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ویژگی های دکتر خطیب از نظر تجربی، عملی و علمی قابل توجه است، تاکید کرد: وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارت اطلاعات با مسائل خرد و کلان کشور از نظر امنیتی آشناست. 

گزینه پیشنهادی وزارت اطلاعات در دولت سیزدهم متولد سال ۱۳۴۰ است؛ حضور در درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب و آیات عظام فاضل لنکرانی، مکارم شیرازی و مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی، حضور و فعالیت در اطلاعات عملیات سپاه از سال ۱۳۵۹، فعالیت در وزارت اطلاعات با توجه به آشنایی با موضوعات اطلاعاتی و امنیتی، حضور در دفتر مقام معظم رهبری، ریاست مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و ریاست حراست آستان قدس رضوی از سوابق اجرایی، مدیریتی و فعالیت‌های وی به شمار می رود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری شنبه ۳۰ مرداد در دفاع از وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: دکتر خطیب به نظر ما از نظر تجربه و تخصص بسیار باسابقه هستند و ان شاالله در جریان مدیریتی بتوانند بدنه انقلابی وزارت را کاملا در جهت پیشگیری و مبارزه با فساد و جلوگیری از نفوذ و صیانت از نظام و مردم در برابر هجوم ها ایجاد و پیش ببرند.

کار بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی که از روز ۳۰ مرداد ماه شروع شده همچنان جریان دارد.




نماینده مجلس: وزیرپیشنهادی اطلاعات به حوزه امنیت کشور اشراف کامل دارد

منبع:ایرنـا
? نماینده مجلس: وزیرپیشنهادی اطلاعات به حوزه امنیت کشور اشراف کامل دارد