نماینده مجلس: نقش تشکل‌های ولایی ریشه‌دار در راهبری کشور حائز اهمیت است

کرمان – فت فتو – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش تشکل‌های ولایی و انقلابی بویژه تشکل های استخوان‌دار و ریشه دار در راهبری کشور بسیار حائز اهمیت است. به گزارش خبرنگار فت فتو، محمدرضا پورابراهیمی روز پنجشنبه در همایش حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: پس از مدت ها […]

کرمان – فت فتو – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش تشکل‌های ولایی و انقلابی بویژه تشکل های استخوان‌دار و ریشه دار در راهبری کشور بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار فت فتو، محمدرضا پورابراهیمی روز پنجشنبه در همایش حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: پس از مدت ها همگرایی ارزشی در ارکان نظام شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: در کنار مجلس، دولت انقلابی و ولایی آیت‌الله رییسی با اراده مردم شکل گرفته و انتظارات مردم در بخش های مختلف بیش از گذشته شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی از پیشگامان عرصه مبارزه با رژیم پهلوی است که شهدای زیادی دادند و سختی های بسیاری را اعضای این حزب تحمل کردند.

وی با اشاره به ظرفیت احزاب برای مشورت به مجلس و دولت تصریح کرد: تمامی تلاش دشمن در طول سال‌ها بویژه در ۲ سال اخیر، پاشیدن بذر یاس در میان مردم بوده است.

پورابراهیمی ادامه داد: یاس مردم  از تصرف دشمن بسیار مهمتر است تا بدون جنگ ذهن و فکر مردم را در اختیار بگیرد و از انقلاب و نظام ناراضی کند که متاسفانه این مساله به لایه های جبهه انقلاب نیز نفوذ کرده است.

وی اظهار داشت: منکر مشکلات در برخی جاها نیستیم، اما تشکل های مخالف دولت هجمه سنگینی بر ضد دولت و مجلس راه انداخته اند و فراموش کرده‌اند دولت قبل چه هزینه سنگینی  بر کشور تحمیل کرده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طی روزهای آینده گزارش صحن علنی مجلس در خصوص شاخص های عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم ارائه می شود که کاملا علمی و کارشناسی است.

وی افزود: به طور مثال تقریبا از ۲۰ شاخص اقتصادی حتی یک شاخص نیست که در دولت قبل آسیب ندیده باشد، تنها شاخص استقراض از کشورهای خارجی تغییری نکرده که علت آن تحریم ها بود که اجازه این کار را به دولت قبل نمی داد.
پور ابراهیمی با بیان اینکه دشمن فقط روی نقاط ضعف دست می گذارد تصریح کرد: با وجود همه محرومیت ها و تحریم ها در حال حاضر ایران رتبه ۱۵ تولید علم و دانش در جهان دارد و در برخی از حوزه ها تیز رتبه تک رقمی داریم که متاسفانه اطلاع رسانی نشده است.
وی گفت: در حوزه نظامی و صیانت از جمهوری اسلامی ایران  همه اعتراف می کنند که ایران توانمندترین کشور در تامین امنیت منطقه و این اقتدار از برکت خون شهدا مانند حاج قاسم سلیمانی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهور روسیه به ایران در آینده نزدیک اظهار داشت: همکاری هایی بین ۲ کشور شکل گرفته و توافقات اقتصادی خوبی خواهیم داشت.

وی با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم افزود: دولت در پایان سال باید در حوزه اقتصادی بویژه در اجزای تیم اقتصادی تصمیم‌های جدید بگیرد و این حوزه تقویت شود.

بور ابراهیمی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور بتدریج بهبود پیدا می کند گفت:در سه سال گذشته تراز تجاری کشور منفی بود، اما طی سه ماهه اول امسال مثبت شده است که پیش بینی می کنم با توجه به مذاکرات با روسیه در مراودات تجاری و اقتصادی ما تحولاتی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه باید ناامیدی را به خود دشمن برگردانیم تاکید کرد: طبق گزارش بانک مرکزی خوشبختانه نرخ رشد نقدینگی در ایران کاهش پیدا کرده است و طرح های مهمی در استان و کشور در همین شرایط تحریم اجرا شد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جریان انقلابی گری و ولایی در انحصار هیچ کس در استان کرمان نیست و اینکه تعدادی بخواهند برای تمامی استان و جبهه انقلاب تصمیم بگیرند، مورد قبول هیچ کسی نیست و نخواهد بود.

وی بیان کرد: با آغاز کار دولت سیزدهم و ویژگی های این دولت، تکالیف ما متفاوت و سنگین تر است ضمن آنکه همراهی و همکاری می کنیم، اما باید انتقاد سازنده نیز داشته باشیم و جریان نیروهای انقلاب با رویکرد جدید در استان، از قالب رویکرد انحصاری حتما خارج می شود.

پورابراهیمی تاکید کرد: خط قرمز ما در کشور رهبری  و در استان کرمان مسیر حرکت ما در ذیل سایه رهبری و با حضور نماینده ولی فقیه خواهد بود، هر چند برخی ها ادعای انقلابی و ولایی می کنند اما مغایر دیدگاه نماینده ولی فقیه حرکت می کنند.

وی افزود: این مسائل را به مردم خواهیم گفت و تصور نکنند که همه چیز در کرمان پنهان خواهد ماند، حوصله ما حدی دارد و این یک نفاق سیاسی است.

به گزارش فت فتو همایش اعضای حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با حضور اسدالله بادامچیان دبیر کل این حزب و جمعی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در پردیس دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.




نماینده مجلس: نقش تشکل‌های ولایی ریشه‌دار در راهبری کشور حائز اهمیت است

منبع: ایرنـا
? نماینده مجلس: نقش تشکل‌های ولایی ریشه‌دار در راهبری کشور حائز اهمیت است