نماینده مجلس: جبران خسارت کشاورزان در جنوب کرمان تسریع می‌شود

جیرفت- فت فتو- نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هماهنگی های خود با وزیر جهاد کشاورزی گفت: مقرر شد وزیر نسبت به تسریع در پرداخت خسارت ناشی از سیل و نیز سرمازدگی اقدام لازم را انجام دهد. منصور شکراللهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت […]

جیرفت- فت فتو- نماینده مردم پنج شهرستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هماهنگی های خود با وزیر جهاد کشاورزی گفت: مقرر شد وزیر نسبت به تسریع در پرداخت خسارت ناشی از سیل و نیز سرمازدگی اقدام لازم را انجام دهد.

منصور شکراللهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو بیان کرد: سیل اواخر سال گذشته و نیز سرمازدگی سبب بروز خسارت به کشاورزان و باغداران شد که در جلسه هماهنگی با وزیر جهاد تصمیم های خوبی برای تسریع در جبران این خسارت ها گرفته شد.
نماینده مردم شهرستان های قلعه گنج، فاریاب، منوجان، رودبارجنوب و کهنوج در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: لایروبی قنات ها، رودخانه ها و کانال های آبرسانی و نیز ایجاد و هدایت روان‌آب‌ها و آب های سطحی با ایجاد سیل‌بند و کانال های آبی از جمله دیگر اقداماتی است که باید در جنوب کرمان با سرعت انجام شود.
وی بیان کرد: همچنین تسریع در بخشش جرایم بانکی و دیرکرد اقساط و تسهیل در کمک های بلاعوض به کشاورزان و بستر سازی بازار فروش محصولات کشاورزی از طریق کوتاه کردن مسیر تولید به مصرف، حذف واسطه ها و قیمت گذاری عادلانه با هدف دسترسی به کشاورزی پویا و  تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی در پنج حوزه انتخابیه از جمله مسائل دیگری بود که قرار شد در دستور کار وزارت جهاد قرارگیرد.
شکراللهی در ادامه ضمن تقدیر از وزیر جهاد کشاورزی به دلیل حذف مصوبه ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی تصریح کرد: در صورت اجرای مصوبه مذکور و به علت نداشتن دسترسی مناسب به بازار مصرف، بیشتر دسترنج کشاورزان روی زمین کشاورزی از بین می رفت که با پیگیری های انجام شده مشکل کشاورزان این منطقه نیز برطرف شد.
وی عنوان کرد: امسال موضوع فروش محصولات کشاورزی بخوبی در حال انجام است و بزودی شاهد توسعه و پیشرفت چشمگیری در عرصه کشاورزی با حمایت وزارت جهاد کشاورزی خواهیم بود.




نماینده مجلس: جبران خسارت کشاورزان در جنوب کرمان تسریع می‌شود

منبع: ایرنـا
? نماینده مجلس: جبران خسارت کشاورزان در جنوب کرمان تسریع می‌شود