نماینده مجلس: تئاتر شهر کرمان تا خرداد بهره‌برداری می‌شود

کرمان- فت فتو – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از بهرهبرداری مجتمع نمایشی تئاتر شهر کرمان با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال تا خرداد ماه سال جاری خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی روز چهارشنبه […]

کرمان- فت فتو – نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از بهرهبرداری مجتمع نمایشی تئاتر شهر کرمان با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال تا خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی روز چهارشنبه به مناسبت روز جهانی تئاتر و هنرهای نمایشی ضمن بازدید از مجتمع تئاتر شهر کرمان افزود: با توجه به روند کاهشی بیماری کرونا و واکسینه شدن مردم امیدواریم رکود موجود در هنرهای نمایشی پایان یابد. 

وی افزود: هنرمندان باید با تولید آثار فاخر و با محوریت دفاع مقدس و مکتب سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی سبب ساز گسترش این هنر در عموم جامعه باشند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به فضای بسیار مناسب و استانداردی که در مجتمع تئاتر شهر به همت جامعه هنری و مدیران فرهنگی استان ایجاد شده و در سطح کشور کم‌ نظیر است و نیز با پیگیری ها، تکمیل و تجهیز نهایی این مجتمع به طور جدی انجام خواهد شد. 

مجتمع نمایشی تئاتر شهر کرمان به صورت «بلک باکس» (جعبه سیاه و به صورت مکعب) چهارسویه و دارای ۱۸۰ صندلی در حال  احداث است.




نماینده مجلس: تئاتر شهر کرمان تا خرداد بهره‌برداری می‌شود

منبع: ایرنـا
? نماینده مجلس: تئاتر شهر کرمان تا خرداد بهره‌برداری می‌شود