نماینده زرند: برای نجات جان انسان‌ها باید با تمام توان تلاش و هزینه کرد

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای نجات جان انسان ها با تمام توان تلاش و هزینه کنیم، چرا که هیچ پاسخی پذیرفته نیست. به گزارش فت فتو، عفت شریعتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به چند نکته مهم در منطقه […]

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای نجات جان انسان ها با تمام توان تلاش و هزینه کنیم، چرا که هیچ پاسخی پذیرفته نیست.

به گزارش فت فتو، عفت شریعتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به چند نکته مهم در منطقه زرند و کوهبنان، بیان کرد: برای نجات جان انسان ‌ها با تمام توان باید تلاش و هزینه کنیم و در غیر این صورت هیچ پاسخی پذیرفته و جایز نیست.

وی در ادامه خطاب به مسئولان وزارت بهداشت و درمان گفت: بیمارستان شهرستان کوهبنان در منطقه ای با ۷ معدن فعال زغال سنگ، کارخانه زغال شویی و جمعیت کارگری قابل توجه شبانه روزی که مستعد حوادث بسیار زیادی است، از نبود کادر پزشکی محروم است و همچنین درمانگاه شبانه روزی کیانشهر و طغرالجرد با وجود کارگرانی شبانه روزی تبدیل به درمانگاهی معمولی با ساعات اداری شده است.

نماینده مردم زرند یادآور شد: جبران کمبود آب پایدار در منطقه زرند و کوهبنان از طریق خلیج فارس بارها پیشنهاد شده است، لذا از وزارتخانه ‌های نیرو، صمت و سایرین تشکر می کنم که دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده و امیدوارم در روند اجرایی آن نیز تسریع نمایند.

شریعتی گفت: از استاندار کرمان به جهت تخصیص بودجه ۳۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل راه زرند و کوهبنان تشکر می کنم، از اداره کل راه وشهرسازی کرمان تقاضا دارم هرچه سریعتر با انتخاب پیمانکاران توانمند سرعت بیشتری را برای تکمیل پروژه ها لحاظ کنند.

وی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواست تا نسبت به رفع مشکلات ورزشی شهرستان های زرند و کوهبنان اقدام نمایند و خطاب به مسئولان وزارت جهاد کشاورزی گفت: نسبت به رفع مشکلات هزار قطعه زمین در کنار شهرستان زرند به نام ده‌ چنار که حدود ۲۷ سال قبل به متقاضیان واجد شرایط واگذار و وجه آن نیز دریافت شده اقدام عاجل به عمل آورد. برای تمامی موارد ذکر شده مکاتبات بسیار زیادی انجام شده و امیدواریم یادآوری برای انجام این امر مهم کفایت کند.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس افزود: از نیروی انتظامی که در استان کرمان و شهرستان ها برای امنیت مردم اهتمام ویژه دارند سپاسگزاری می کنم و تقاضا دارم برای رفع مشکلات کارکنان نیروی انتظامی هم اهتمام ویژه صورت بگیرد.

شریعتی تاکید کرد: از بزرگواران می‌ خواهم حتما به موارد اشاره شده سرعت عمل بپوشانند تا مردم آرامش، امنیت روحی، روانی و سلامت جسمی خود را مشاهده کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم منطقه زرند و کوهبنان با توجه به ظرفیت ‌های آشکار و نهفته ای که دارد در برنامه ‌ریزی ‌های اقتصادی کلان کشور مورد توجه قرار گرفته تا شاهد اشتغال روزافزون جوانان در ابعاد مختلف منطقه باشیم.

انتهای پیام




نماینده زرند: برای نجات جان انسان‌ها باید با تمام توان تلاش و هزینه کرد

منبع: ایـسنا
? نماینده زرند: برای نجات جان انسان‌ها باید با تمام توان تلاش و هزینه کرد