نماینده جنبش حماس خطاب به بایدن: شما نمی‌توانید رژیم صهیونیستی را نجات بدهید

نذیر کرمان/کرمان نماینده جنبش حماس در ایران گفت: به دلیل تهدید جدی و وجودیِ رژیم صهیونیستی، بایدن در خط اول آمده و در این جنگ شرکت کرده است. ما به بایدن اعلام می‌کنیم شما نمی‌توانید این رژیم را نجات بدهید. رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و ما پیروز شدیم. خالد قدومی شامگاه ۳۰ مهرماه در […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده جنبش حماس در ایران گفت: به دلیل تهدید جدی و وجودیِ رژیم صهیونیستی، بایدن در خط اول آمده و در این جنگ شرکت کرده است. ما به بایدن اعلام می‌کنیم شما نمی‌توانید این رژیم را نجات بدهید. رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و ما پیروز شدیم.

خالد قدومی شامگاه ۳۰ مهرماه در اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم غزه با عنوان “مرهمی برای غزه” در گلزار شهدای کرمان که با حضور مسئولان ارشد استان، کادر درمان و امدادگران برگزار شد، اظهار کرد: خداوند وعده نصرت داده و برادران مجاهدین فلسطینی ۷ اکتبر وارد عملیات طوفان الاقصی شدند و تا امروز که روز شانزدهم نبرد است، در حال درگیری و مواجهه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستند و هزاران سرباز رژیم اشغالگر قدس را به جهنم روانه کرده‌اند.

وی افزود: مجاهدان ما در میدان ثابت قدم هستند و این دلیران و شجاعان تا امروز در شهرک‌های صهیونیست‌نشین همسایه غزه در حالت درگیری مستقیم با سربازان رژیم صهیونیستی هستند و اطمینان می‌دهند که این طوفان منتهی به بهار پیروزی و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهد شد.

قدومی بیان کرد: جهانیان امروز این کشتار جمعی و نسل کشی اسرائیل در غزه را می‌بینند که جلوی دوربین‌ها بایدن و بلینکن اعلام جنگ علیه کودکان فلسطین و همراهی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی را داشتند و داخل اتاق جنگ آنها حضور یافتند و کسی به آنها نگفت جنایات جنگی این رژیم علیه مردم ما یک قرن قدمت دارد. جهانیان امروز متوجه شدند چنین اتفاقی در فلسطین می‌افتد.

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: به دلیل تهدید جدی و وجودیِ رژیم صهیونیستی، بایدن در خط اول آمده و در این جنگ شرکت کرده است. ما به بایدن اعلام می‌کنیم شما نمی‌توانید این رژیم را نجات بدهید. رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و ما پیروز شدیم و غزه پیروز است و صهیون نابود است.

وی در ادامه بیان کرد: من به عنوان پزشک و یک فلسطینی از زحمات و حمایت ایرانی‌ها و ثبت نام برای اعزام به فلسطین و این گردهمایی و نام زیبای آن (مرهمی برای غزه) قدردانی می‌کنم.

قدومی با اشاره به اینکه وضعیت میدانی فلسطین دو بُعد است، افزود: یک بُعد پیروزی است و اینکه به این نتیجه رسیدیم چقدر تحمل کنیم و لذا طوفان الاقصی آغاز شد و حداقل ۲۰۰۰ سرباز و  شهرک‌نشین به هلاکت رسیدند و بیش از ۳۰۰۰ نفر از آنها زخمی و میلیاردها دلار خسارت اقتصادی به رژیم صهیونیستی وارد شد.

وی ادامه داد: حضور مردمی جهانی، در ایران و منطقه را در حمایت از فلسطین امروز شاهد هستیم و هزاران دانشجو با شعار علیه اسرائیل و حمایت از کودکان فلسطین به میدان آمدند زیرا مردم جهان نمی‌توانند این خونریزی را تحمل کنند و می‌گویند این جنایت جنگی باید متوقف شود.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه تا امروز گذرگاه رفح برای عبور ۲۰ کامیون فقط باز شده، گفت: طبق قوانین بین‌المللی در زمان جنگ باید گذرگاه‌ها باز شود.

وی با اشاره به اینکه در ۱۳ سال محاصره غزه روزانه ۵۰۰ کامیون از گذرگاه عبور می‌کرد، افزود: اکنون در غزه بحران است. جهان باید بداند که مردم دنیا و جمهوری اسلامی امدادها فرستادند و باید گذرگاه برای امداد مردم تحت محاصره باز شود.

انتهای پیام




نماینده جنبش حماس خطاب به بایدن: شما نمی‌توانید رژیم صهیونیستی را نجات بدهید

منبع: ایـسنا
? نماینده جنبش حماس خطاب به بایدن: شما نمی‌توانید رژیم صهیونیستی را نجات بدهید