نمایش اقتدار نیروی دریایی در حیاط خلوت آمریکا

جانشین نیروی دریایی در سیرجان: عزت و قدرت جهانی ایران، نتیجه دفاع مقدس است. به گزارش فت فتو، جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم سردوشی و تحلیف گردان حمزه سیدالشهدا و افتتاح دو طرح در مرکز آموزش نیروی دریایی ارتش در سیرجان گفت: در نتیجه دفاع مقدس و پیروزی بر قدرت‌های جهانی امروز جمهوری […]

جانشین نیروی دریایی در سیرجان: عزت و قدرت جهانی ایران، نتیجه دفاع مقدس است.

به گزارش فت فتو، جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم سردوشی و تحلیف گردان حمزه سیدالشهدا و افتتاح دو طرح در مرکز آموزش نیروی دریایی ارتش در سیرجان گفت: در نتیجه دفاع مقدس و پیروزی بر قدرت‌های جهانی امروز جمهوری اسلامی به نقطه‌ای از عزت و قدرت در جهان رسیده که غربی‌ها هم دنبال ما هستند.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی افزود: غربی ها امروز دنبال ما هستند زیرا در عراق، سوریه و یمن سردرگم شده و از افغانستان هم فرار کرده اند؛ اینها همه از برکات هشت سال دفاع مقدس است.

وی گفت: ما فرزند شهادت و عاشورا ییم و فرزندان شهادت امروزه منادی آزادی و عزت در جهان هستند و به فرموده رهبری دفاع مقدس گنجی است که ذخیره آن باید به یادگار بماند و به نسل های آینده برسد.

جانشین نیروی دریایی ارتش گفت: با این اقتدار دفاع مقدس رژیم صهیونیستی که شعار از نیل تا فرات را سر می داد حالا خودش را محصور در مرزها و گنبد آهنین کرده و این زندانی شدنش از ترس قدرت جبهه مقاومت، حزب الله و حماس است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب هستیم و اقتدار ما به گونه ای است که از حیاط خلوت آمریکایی که خود را مقتدر می بیند سوخت و بار را به ونزوئلا و لبنان می رسانیم و نیروی دریایی به تدبیر گهربار فرمانده معظم کل قوا، تبدیل به یک نیروی دریایی راهبردی شده و امروز جوانان ما در نیروی دریایی نقش‌آفرین اقتدار هستند.

در ادامه این مراسم امیرحسین مردان فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان با اشاره به آمادگی و هوشیاری ناویان و فرماندهان در برابر دشمنان نظام اسلامی گفت: ناویان ما دوره های آموزشی خود را به پایان می رسانند و آماده خدمت و پاسداری از مرزهای کشور هستند که مفتخر به مراسم تحلیف شدند.

فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان این مرکز را بزرگترین مرکز آموزش نیروی دریایی در کشور دانست و افزود: آموزش‌ها در قالب تکنیک‌های نظامی، تخصصی و همچنین عقیدتی و سیاسی و برنامه های فرهنگی است.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای دریایی سیرجان ناویان برتر در بخشهای آموزشی تجلیل شد و ناویان وارد مرحله جدید آمادگی برای پاسداری از میهن شدند.

سپس امیر کاویانی ساختمان اسکان و آموزش یکی از گردانها آموزشی و همچنین سالن ورزشی تربیت بدنی با نام شهید ناوباندوم وظیفه فخرالدین فلک نازی با زیربنای ۴۵۵مترمربع و ظرفیت ۱۰۰نفر در هر سانس در رشته های کاراته، تکواندو، بوکس، جودو و کشتی را افتتاح کرد.

در ادامه با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح واکسیناسیون کارکنان و ناویان وظیفه در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش آغاز شد تا ۱۴۰۰نفر از این جوانان واکسینه شوند.




نمایش اقتدار نیروی دریایی در حیاط خلوت آمریکا

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? نمایش اقتدار نیروی دریایی در حیاط خلوت آمریکا