نمایشگاه گروهی نقاشی در شهربابک

نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی با عنوان “آوای هنر” با حضور مسئولان و علاقمندان به هنر نقاشی و طراحی در مجتمع فرهنگی هنری شهدای شهربابک برپاست. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمان؛مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد انگیزه، تشویق و شور و نشاط در میان هنرمندان و هنرجوهای جوان و […]

نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی با عنوان “آوای هنر” با حضور مسئولان و علاقمندان به هنر نقاشی و طراحی در مجتمع فرهنگی هنری شهدای شهربابک برپاست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمان؛مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد انگیزه، تشویق و شور و نشاط در میان هنرمندان و هنرجوهای جوان و فراهم کردن زمینه ای برای دیدن آثارشان برگزار شده است.

خانم امین پور افزود:در این نمایشگاه گروهی که به مدت یک هفته برپا خواهد بود، تعداد ۸۱ اثر از ۱۱ هنرمند در سبک های مختلف نقاشی، نقاشی خط و تابلوهای دکوراتیو به نمایش گذاشته شده است.

این هنرمند شهربابک اظهار داشت: آثار این نمایشگاه توسط ۱۱ هنرمند و علاقمند به نقاشی، لیلی امین پور، مژگان خیرکار، فهیمه سلیمانی، فاطمه شبابی، مریم بوستانی، فرزانه شریفی، زهرا ابراهیمی نسب، نرگس قربانی، فاطمه شبانی، خانم یزدی نژاد و آراد زین الدینی طراحی شده است.
این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.




نمایشگاه گروهی نقاشی در شهربابک

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? نمایشگاه گروهی نقاشی در شهربابک