نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان برگزار می‌شود

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان از  دوشنبه ۲۶اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در جیرفت دایر می شود. بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت گفت:این رویداد مهم  از […]

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان از  دوشنبه ۲۶اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در جیرفت دایر می شود.

بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت گفت:این رویداد مهم  از سری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر جیرفت گشایش می یابد.

وی با بیان اینکه بخش های مختلفی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است افزود: غرفه های عفاف و حجاب، عرضه محصولات فرهنگی، هنرهای تجسمی، بازی ها و قصه های قرآنی، شهدای گمنام، سبک زندگی اسلامی، باغ آیه های قرآنی و مهدویت برخی از بخش های نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان هستند.

مسلمی  با دعوت از فعالان قرآنی در برپایی این نمایشگاه، اظهار کرد: هدف ما این بوده که نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در برپایی این نمایشگاه بستر ساز و تسهیل گر باشد و به همین منظور از ظرفیت های مردمی موسسات قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) و ام ابیها (س) استفاده می شود.
وی نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان را فرصت مغتنمی برای معرفی خلاقیت و ظرفیت‌های جدید موسسات قرآنی برشمرد و اضافه کرد: این نمایشگاه در راستای ارتقای فعالیت های قرآنی دایر می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان قرآن کریم را کتاب انسان ساز دانست و تاکید کرد: امروز باید تلاش کنیم تا این کتاب آسمانی را از حالت رسمی در مراسم مختلف خارج کرده و وارد زندگی مردم کنیم چرا که سبک زندگی قرآنی انسان را از آسیب ها و لغزش ها نجات می دهد.

وی اظهار کرد : از عموم مردم ولایی و متدین برای بازدید و شرکت در برنامه های نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان دعوت می کنم.

به گزارش فت فتو، این نمایشگاه در بازه زمانی ۲۶ اردیبهشت ماه تا ۱ خرداد  ماه در حسینیه شهدای شهر جیرفت دایر است و علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت ۸ و سی دقیقه تا ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام




نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان برگزار می‌شود