نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری نرماشیر ایام نوروز برگزار می‌شود

کرمان – فت فتو – مدیران میراث فرهنگی می‌گویند باتوجه به قرارداشتن نَرماشیر کرمان در مسیر جاده ترانزیتی چابهار نمایشگاه جاذبه های گردشگری و بازارچه صنایع دستی این شهرستان در قالب نمایشگاهی طی ایام نوروز برپا می‌شود. مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نرماشیر گفت: نمایشگاهی از فیلم و عکس‌های جاذبه‌های گردشگری این شهرستان برای […]

کرمان – فت فتو – مدیران میراث فرهنگی می‌گویند باتوجه به قرارداشتن نَرماشیر کرمان در مسیر جاده ترانزیتی چابهار نمایشگاه جاذبه های گردشگری و بازارچه صنایع دستی این شهرستان در قالب نمایشگاهی طی ایام نوروز برپا می‌شود.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نرماشیر گفت: نمایشگاهی از فیلم و عکس‌های جاذبه‌های گردشگری این شهرستان برای معرفی بیشتر به علاقه مندان دایر خواهد شد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، محمدرضا منصوری به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۱ شهرستان نرماشیر با حضور مدیران مربوطه اشاره کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در محور ترانزیتی زاهدان – چابهار و همچنین وجود جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی می‌توان پیش‌بینی کرد گردشگران و مسافران زیادی وارد این شهرستان شوند.

وی تاکید کرد: ورود گردشگران فرصت مناسبی برای معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی این شهرستان خواهد بود که مقدمات آن در حال آماده‌سازی است.

 مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نرماشیر همچنین از راه‌اندازی بازارچه‌ صنایع‌دستی در شهرستان نرماشیر خبر داد و  تصریح کرد: این نمایشگاه برای عرضه و فروش انواع مختلف صنایع‌دستی برپا می‌شود که موجب رونق اقتصادی برای فعالان و هنرمندان خواهد شد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ همکاری و همراهی راهنمایان گردشگری را خواهیم داشت و اجرای تورهای نرماشیرگردی را در اولویت کار داریم.

منصوری خاطرنشان کرد: پاکسازی مسیرهای گردشگری روستایی به منظور استقبال از گردشگران ومسافران از اقدامات در حال اجراست.

به گزارش فت فتو، قلعه روستای قلعه شهید، شهر قدیم نرماشیر، محوطه پیرماشا مربوط به دوره ساسانی، برج‌های نگهبانی، محوطه باستانی جلال‌آباد، جنگل کهور و گز روستای کدور و کلوت‌های علی‌آباد تدین تنها بخشی از جاذبه های گردشگری شهرستان نرماشیر محسوب می شود.

شهرستان نرماشیر در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری نرماشیر ایام نوروز برگزار می‌شود

منبع: ایرنـا
? نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری نرماشیر ایام نوروز برگزار می‌شود