نمایشگاه تجسمی عاشورا در بم برپا شد

فت فتو/کرمان مسئول گروه جهادی دارالصابرین بم گفت: به مناسبت آغاز ماه محرم و لزوم توسعه فرهنگ حسینی، نمایشگاه تجسمی عاشورایی در محل مصلای بم با موضوع شهادت، امر به معروف و نهی از منکر برپا شده است. حجت الاسلام”حسینی” در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو اظهار کرد: به مناسبت آغاز ماه محرم و لزوم توسعه فرهنگ […]

فت فتو/کرمان مسئول گروه جهادی دارالصابرین بم گفت: به مناسبت آغاز ماه محرم و لزوم توسعه فرهنگ حسینی، نمایشگاه تجسمی عاشورایی در محل مصلای بم با موضوع شهادت، امر به معروف و نهی از منکر برپا شده است.

حجت الاسلام”حسینی” در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو اظهار کرد: به مناسبت آغاز ماه محرم و لزوم توسعه فرهنگ حسینی، نمایشگاه تجسمی عاشورایی در ساختمان اداری شهرداری با موضوع شهادت، امر به معروف و نهی از منکر برپا شده است.

 وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای اولین مرتبه در شرق استان کرمان برپا شده، افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه قابل لمس کردن واقعه عاشورا برای کودکان است تا بتوانند ارتباط معنوی خوبی را با ماه محرم برقرار کرده و پیام عاشورا و امام حسین(علیه السلام) در وجودشان نهادینه شود.

حسینی ادامه داد: این نمایشگاه دارای جلوه‌های ویژه‌ای از صحنه‌های شهادت علی اکبر(علیه السلام) و صحنه‌هایی از دیدار حضرت رقیه (سلام الله علیها) با سر امام حسین علیه السلام است و در کنار این آموزه‌های دینی به صورت نوشته در نمایشگاه قرار داده شده تا بخشی از فراموشی‌های دینی بازآموزی شوند.

مسئول گروه جهادی دارالصابرین بم با بیان اینکه اولویت اول فعالیت ما با موضوعات فرهنگی است، اضافه کرد: در همین راستا نشست‌ها و همایش‌های بسیاری در زمینه فرهنگی، اجتماعی  و … برگزار می‌شود.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? نمایشگاه تجسمی عاشورا در بم برپا شد