نقطه حادثه‌خیز ورودی رابر کرمان باز هم تلفات گرفت

کرمان – فت فتو – رییس پلیس راه بافت – کرمان گفت: برخورد ۲ خودرو در محور حادثه خیز ورودی دیوران رابر از توابع استان کرمان یک فوتی و سه نفر مصدوم برجای گذاشت. سرگرد هوشنگ کاظمی عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو افزود: کاهش دید افقی رانندگان در نقطه حادثه خیز […]

کرمان – فت فتو – رییس پلیس راه بافت – کرمان گفت: برخورد ۲ خودرو در محور حادثه خیز ورودی دیوران رابر از توابع استان کرمان یک فوتی و سه نفر مصدوم برجای گذاشت.

سرگرد هوشنگ کاظمی عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو افزود: کاهش دید افقی رانندگان در نقطه حادثه خیز ورودی دیوران رابُر برای چندمین بار سبب حادثه می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲ خودروی پژو ۲۰۶ و زانتیا در این حادثه با یکدیگر برخورد کردند، اظهار داشت: علت وقوع این حادثه بی مبالاتی از جانب راننده زانتیا به علت انحراف به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز بوده است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه نداشتن دید کافی در این نقطه حادثه خیز نیز بر وقوع این حادثه تاثیر گذار بود، گفت: یکی از مصدومان حادثه محور ورودی دیوران رابر به علت شدت جراحت وارده پس از انتقال به بیمارستان این شهرستان فوت شد.

وی تاکید کرد: محور رابر – بافت و رابر – هنزا – جیرفت به علت وجود جاده های باریک، غیرایمن و کوهستانی بر میزان تلفات جاده ای استان کرمان افزوده است که مسئولان و متولیان باید به سرعت فکری برای تعریض و شانه سازی این محورها کنند تا دیگر شاهد حوادث اینچنینی نباشیم.

شهرستان رابر در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان کرمان قرار دارد.




نقطه حادثه‌خیز ورودی رابر کرمان باز هم تلفات گرفت

منبع: ایرنـا
? نقطه حادثه‌خیز ورودی رابر کرمان باز هم تلفات گرفت