نقش هیئات مذهبی در تقویت باورهای دینی غیر‌قابل انکار است

امام جمعه رودبار جنوب گفت: نقش هیئات مذهبی در تقویت اعتقادات مذهبی افراد و فرهنگ دین داری جامعه غیر قابل انکار است. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان از رودبارجنوب، صبح امروز همایش هیئت‌های مذهبی شهرستان رودبار جنوب در آستانه فرا رسیدن ماه محرم با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، دادستان، رئیس […]

امام جمعه رودبار جنوب گفت: نقش هیئات مذهبی در تقویت اعتقادات مذهبی افراد و فرهنگ دین داری جامعه غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان از رودبارجنوب، صبح امروز همایش هیئت‌های مذهبی شهرستان رودبار جنوب در آستانه فرا رسیدن ماه محرم با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، دادستان، رئیس سازمان تبلیغات، شورای مذهبی شهرستان وهیئت‌ها مذهبی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

 
  در این همایش هیئت‌های مذهبی آمادگی خود را برای برگزاری مراسم محرم اعلام کردند. در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) بیرق‌های عزای حسینی در جای جای نقاط شهرستان رودبار جنوب بر افراشته شده‌اند.
 
حجت‌الاسلام‌ افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در همایش هیئت‌های مذهبی شهرستان گفت: باید برنامه‌های که سالیان متمادی در رودبار جنوب برگزاری می‌شد به شکل منسجمی برگزار شود.
 
 امام جمعه رودبار جنوب کرد: نقش هیئات مذهبی در تقویت اعتقادات مذهبی افراد و فرهنگ دین داری جامعه غیر قابل انکار است.
 
 افشارمنش بر ضرورت برنامه‌ریزی لازم برای اجرای مراسمات مناسبتی از طریق هیئات تاکید کرد و گفت: در جهت توسعه معارف دین و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و به منظور گسترش شیوه‌های جلب و جذب جوانان، برگزاری جلسات هم‌اندیشی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جذاب اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی توسط هیأت مذهبی ضروری است.
 
 امام جمعه رودبار جنوب در ادامه بر مردمی برگزار کردن آیین‌ها و مراسم دینی توسط مردم تاکید کرد و گفت: هرجایی که کار به مردم سپرده شد، اجرای آن‌ها به خوبی انجام شده است. 
 
وی گفت: وجود هیئات مذهبی در رودبار جنوب نشان از فرهنگ دینی بالای مردم این کهن دیار دارد که هیأت امنای هیئات مذهبی می‌توانند با بهره گیری از این ظرفیت در شهر و روستا نسبت به برگزاری آیین‌های مذهبی اقدام کنند.
 
انتهای خبر/پورحیدر




نقش هیئات مذهبی در تقویت باورهای دینی غیر‌قابل انکار است

منبع:آرمـان
? نقش هیئات مذهبی در تقویت باورهای دینی غیر‌قابل انکار است