نقش مهم آموزش و پرورش در تحقق شعار سال

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدارهای نوروزی کارکنان حوزه‌های ستادی آموزش و پرورش استان بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بیانات معظم‌له چراغ راهی برای مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است و شعار سال نباید […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدارهای نوروزی کارکنان حوزه‌های ستادی آموزش و پرورش استان بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بیانات معظم‌له چراغ راهی برای مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است و شعار سال نباید در حد شعار بماند، بلکه نیازمند اقدام عملی در این زمینه است.

وی تربیت و پرورش نیروی انسانی متخصص و کارآمد را لازمه مهار تورم در کشور دانست و بر برنامه‌ریزی برای آموزش مهارت‌های زندگی، اجتماعی و اقتصادی از دوره پیش دبستانی تأکید کرد.

رضایی با اشاره به نقش هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در تربیت نیروی انسانی ماهر خاطر نشان کرد: آموزش همراه با تولید راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هدایت دانش‌آموزان به سمت رشته‌های فنی ‌و حرفه‌ای و کاردانش را ضروری دانست و بیان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۷۰ درصد هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در بازار کار به عنوان کارگر متخصص و یا کارآفرین مشغول فعالیت هستند.

وی بر کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در تمامی مدارس استان نیز تأکید کرد و‌ افزود: باید در سال جدید از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی استفاده شود.

رضایی با تأکید بر تدوین برنامه عملیاتی شعار سال متناسب با ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش نقش انکار ناپذیری در تحقق شعار « مهار تورم، افزایش تولید» دارد.

انتهای پیام




نقش مهم آموزش و پرورش در تحقق شعار سال

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? نقش مهم آموزش و پرورش در تحقق شعار سال