نقش سران طوایف در تحقق صلح و امنیت اجتماعی، اثرگذار است

کدخبر : ۵۱۷۵۲۷ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۱۰:۵۷:۵۰ رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه: در سفر هیات قضایی به کرمان، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه بر سیاست‌های قوه قضاییه در توسعه کشور و همچنین اهمیت صلح و سازش تأکید کرد. به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام هادی صادقی، صبح امروز ۱۰ آبان ماه در سفر هیات […]

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه:

در سفر هیات قضایی به کرمان، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه بر سیاست‌های قوه قضاییه در توسعه کشور و همچنین اهمیت صلح و سازش تأکید کرد.


به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام هادی صادقی، صبح امروز ۱۰ آبان ماه در سفر هیات قضایی به استان کرمان و در جمع سران طوایف و اعضای شورای تامین شهرستان کهنوج با اشاره به سیاست‌های قوه قضاییه در برنامه هفتم توسعه کشور، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های قوه قضاییه استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای صلح یاری، سازش و حل اختلافات در جامعه بود که در برنامه هفتم توسعه به‌درستی این موضوع دیده شده است.

وی مسیر صلح و سازش را ارزشمند دانست و افزود: هیچ کاری به اندازه صلح و آشتی‌دادن انسان‌ها در پیشگاه خداوند متعال والا و باارزش نیست.

صادقی نقش سران طوایف را در  تحقق صلح و امنیت اجتماعی در جامعه موثر دانست و خطاب به آنها گفت: شما آبروی‌تان را صرف کارهای خداپسندانه کرده‌اید که اجر اخروی و دنیوی را به‌دنبال دارد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه همچنین نقش مهم مردم در رفع مشکلات جامعه را تأثیرگذار دانست و اظهار  کرد: حضور مردم در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی، یکی از درس‌های مهمی است که امام خمینی (ره) پیش از پیروزی انقلاب به ما یاد داد و این حضور مردمی نیز عامل مهمی بود که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فراهم  کرد.



آیا این خبر مفید بود؟





نقش سران طوایف در تحقق صلح و امنیت اجتماعی، اثرگذار است

منبع: مــوج
? نقش سران طوایف در تحقق صلح و امنیت اجتماعی، اثرگذار است