نقش رسانه های کرمان در اطلاع‌رسانی به موقع انتخابات ضروری است

کرمان- رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: اطلاع‌رسانی به موقع انتخابات اهمیت زیادی دارد و در این راستا نقش‌آفرینی رسانه های استان بسیار مهم ضروری است. به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان، اظهار کرد: تمرکز نظام و دولت بر پای کار آمدن تمام ارکان و مشارکت حداکثری […]

کرمان- رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: اطلاع‌رسانی به موقع انتخابات اهمیت زیادی دارد و در این راستا نقش‌آفرینی رسانه های استان بسیار مهم ضروری است.

به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان، اظهار کرد: تمرکز نظام و دولت بر پای کار آمدن تمام ارکان و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی به موقع انتخابات، تصریح کرد: در این راستا نقش‌آفرینی رسانه بسیار مهم و لازم است.

رحمانی همچنین با بیان اینکه تمام فرآیند انتخابات به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌رود، گفت: باید در این خصوص تلاش بیشتر انجام و تمهیدات و اقدامات لازم اندیشیده شود.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی گفت: در انتخابات الکترونیکی اخذ رای بر اساس کد ملی فرد انجام می‌شود و وجود شناسنامه در حوزه‌های اخذ رای ضروری نیست.

وی با تاکید براینکه بایستی یک کمیسیون در جامعه اطلاعاتی استان تشکیل شود، افزود: این کمیسیون باید تا زمان انتخابات کلیه امور را رصد کند و تدابیر امنیتی برای مقابله با اهداف دشمن بکار گرفته شود.

جلالی با تاکید بر مشارکت و امنیت در ستاد انتخابات گفت: وضعیت احزاب و آرایش سیاسی استان، تنور انتخابات را داغ خواهد کرد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: تاکنون هیات اجرایی استان به صورت مطلوب و عاقلانه عمل کرده است.

وی در پایان گفت: وظیفه ما در حوزه انتخابت مشارکت و امنیت است که باید در این رابطه بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر ۵۹۷۱۸۱۷




نقش رسانه های کرمان در اطلاع‌رسانی به موقع انتخابات ضروری است

منبع: مــهر
? نقش رسانه های کرمان در اطلاع‌رسانی به موقع انتخابات ضروری است