نقشه ساپینتو برای شکستن طلسم آلومینیوم‌/روز سخت استقلال در بازی خانوادگی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی فت فتو، مهم‌ترین دیدار روز پایانی هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را ساعت ۱۷ فردا تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند کرد. این بازی با حضور سید مهدی رحمتی در کسوت سرمربی تیم آلومینیوم جذابیت بیشتری پیدا کرده چراکه رحمتی چندین فصل برای […]

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی فت فتو، مهم‌ترین دیدار روز پایانی هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را ساعت ۱۷ فردا تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند کرد.

این بازی با حضور سید مهدی رحمتی در کسوت سرمربی تیم آلومینیوم جذابیت بیشتری پیدا کرده چراکه رحمتی چندین فصل برای آبی‌پوشان پایتخت بازی کرد و مدتی نیز بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست. او در کادرفنی تیمش از محمد نوازی، حنیف عمران زاده و اشکان نامداری استفاده می‌کند تا کادری استقلالی را در مصاف با تیم سابقش در اختیار داشته باشد و البته هدف تیم رحمتی کسب نتیجه‌ای مطلوب مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است.

آلومینیوم اراک با ۱۲ امتیاز در میانه‌های جدول رده‌بندی قرار دارد و در مصاف با استقلال ۱۸ امتیازی که در کورس قهرمانی است به دنبال تداوم شکست ناپذیری هفته‌های اخیر خواهد بود. نماینده اراک در چهار هفته اخیر شکستی نخورده و جالب‌تر آنکه گلی وارد دروازه این تیم نشده است. آلومینیوم در این فصل در خارج از خانه مغلوب نشده و این موضوع گویای آن است آبی‌پوشان روز سختی را در مقابل خواهند داشت.

استقلال که هفته نخست لیگ برتر را با شکست مقابل سپاهان آغاز کرد در ادامه به پنج پیروزی و سه تساوی رسید تا در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته در کورس قهرمانی قرار بگیرد. آبی‌ها برای ماندن در میان مدعیان فتح جام و به خصوص حفظ رقابت با حریف سنتی خود پرسپولیس، نباید همانند سه دیدار قبلی با آلومینیوم به تساوی رضایت دهند و باید طلسم شکست‌ناپذیری شاگردان رحمتی را بشکنند.

سیاوش یزدانی و آرمان رمضانی غایبان استقلال شمرده می‌شوند و ریکاردو ساپینتو آخرین محرومیت خود از حضور روی نیمکت آبی‌پوشان را در مصاف با آلومینیوم اراک تجربه خواهد کرد و همانند دو بازی قبلی با کمک وسایل ارتباطی الکترونیکی از روی سکوهای ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی با نیمکت تیمش در ارتباط خواهد بود.

نماینده اراک مثل بازی های گذشته علی دشتی و میثم مجیدی را برای این مسابقه در اختیار ندارد هر چند حدود ۹ بازیکن سابق استقلال در این تیم انگیزه های زیادی برای آلومینیوم ایجاد کرده است. حسین پورحمیدی، سجاد آقایی، میلاد فخرالدینی،محمدرضا آزادی و … استقلالی های آلومینیوم اراک هستند.

انتهای پیام/




نقشه ساپینتو برای شکستن طلسم آلومینیوم‌/روز سخت استقلال در بازی خانوادگی

منبع:آنـــا
? نقشه ساپینتو برای شکستن طلسم آلومینیوم‌/روز سخت استقلال در بازی خانوادگی