نقش‌آفرین اصلی صحنه نبرد در فلسطین، آمریکاست/ رسانه‌ها مجاهدانه کار کنند

نذیر کرمان/کرمان جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حزب الله و مقاومت فلسطین محصول انقلاب اسلامی است، گفت: اکنون همه اسناد و مدارک نظامی و سیاسی نشان می‌دهد نقش آفرین اصلی صحنه نبرد در فلسطین، آمریکاست و صحبت‌ها درباره توقف حملات و … حربه دیپلماتیک و سیاسی […]

نذیر کرمان/کرمان جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حزب الله و مقاومت فلسطین محصول انقلاب اسلامی است، گفت: اکنون همه اسناد و مدارک نظامی و سیاسی نشان می‌دهد نقش آفرین اصلی صحنه نبرد در فلسطین، آمریکاست و صحبت‌ها درباره توقف حملات و … حربه دیپلماتیک و سیاسی است.

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام عصر امروز، ۱۶ آبان ماه در نشست هم اندیشی شورای رسانه‌ای سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دنیا تشنه حقایق و واقعیات است که استکبار جهانی آن را سانسور می‌کند، افزود: امروز افتخارات بزرگی را توسط جبهه مقاومت شاهد هستیم و رسانه‌ها در تبیین این اقتدار، عظمت و مظلومیت نقش مهمی دارند.

وی با ابراز خرسندی از حضور در شهر شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تشییع میلیونی و باشکوه حاج قاسم نشان داد که در دل مردم جهان جا دارد؛ شهید سلیمانی در تامین امنیت منطقه بسیار اثرگذار بود و سال‌های سال در گمنامی اقدامات بزرگی انجام داد که در زمانی اصلا نمی‌شد این اقدامات را رسانه‌ای کرد.

گلفام با بیان اینکه کرمان نماد مقاومت در مقاطع مختلف انقلاب و همیشه نقش آفرین بوده، تصریح کرد: در مقطع تاریخی حساسی قرار گرفته‌ایم و همه وظیفه داریم راه شهدا را برویم و حفظ دین از اوجب واجبات است.

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فضای حاکم بر منطقه یک فضای پرالتهاب است و از یک سو ایثار، جهاد و شهادت و از طرفی شاهد کشتار و تجاوز هستیم که دل هر انسانی را با دیدن این صحنه‌های وحشتناک به درد می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه تمام هم و غم خود را گذاشته تا تفکر انقلاب اسلامی در جهان خاموش شود، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب استکبار تمام تلاش خود را کرد تا این نهضت شکست بخورد اما خودش شکست خورد.

گلفام با اشاره به اینکه ۱۷  هزار شهید ترور در کشور داریم که همه با توطئه آمریکا و اسرائیل و هم دستانشان به شهادت رسیدند، تصریح کرد: همواره مبارزه جبهه حق با ظلم و استکبار در طول تاریخ وجود داشته و آمریکا تا زمانی که می‌توانست با جنگ سخت تحمیلی به کشور ما حمله‌ور شد و بعد از آن هم از طریق دیگر این جنگ را ادامه داده است.

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک تجربه موفق و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، یک دانشگاه بود، تصریح کرد: آمریکا توان جنگ سخت با ما را ندارد و نظام سلطه تایید کرده که در صورت تعرض به جمهوری اسلامی ایران، ضربه سختی خواهد خورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همینه آمریکا و اسرائیل در دنیا شکسته شده، اظهار کرد: انتقام سخت ما (در پاسخ به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی) هنوز مانده و آمریکا باید از منطقه خارج شود.

وی با اشاره به اینکه قدرت شیعه و جهان اسلام ظهور و بروز کرده و جهان اسلام زورگویی و سلطه‌گری را نخواهد پذیرفت، افزود: در چندین دهه اشغالگری صهیونیست‌ها، همیشه آنها حمله کرده و مردم را به خاک و خون می‌کشیدند اما این دفعه در عملیات طوفان الاقصی مورد حمله قرار گرفته و ضربه کاری خورد که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل ترمیم نیست.

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دیدگاه مقاومت که یک دیدگاه قرآنی است امروز نتیجه داده و حتما توسعه پیدا خواهد کرد و رژیم خونخوار صهیونیستی دیگر جایی ندارد

وی با اشاره به اینکه حزب الله و مقاومت فلسطین محصول انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دولت‌های عربی با اسرائیل بسته بودند و اکنون همه اسناد و مدارک نظامی و سیاسی نشان می‌دهد نقش آفرین اصلی صحنه نبرد در فلسطین، آمریکاست و صحبت‌ها درباره توقف حملات و … حربه دیپلماتیک و سیاسی است.

گلفام با تاکید بر اینکه غافلگیر کردن موساد در طوفان الاقصی یک برد بسیار بزرگ و شکستن هژمونی اسرائیل و امریکا کار با اهمیتی است، بیان کرد: اسرائیل محصول انگلستان و امریکاست و محور مقامت دارد از حیثیت جهان اسلام دفاع می‌کند.

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به تاثیرگذاری قدرت تبلیغات و رسانه، بر حمایت معنوی از مقاومت تاکید کرد.

وی گفت: حاج قاسم جان خود را گذاشت و داعش را پایان داد و امروز در رسانه به شدت به مدل حاج قاسمی نیاز داریم؛ اینکه رسانه‌ها در فرماندهی و سربازی میدان پا در رکاب باشند و رسالت خود را به خوبی انجام داده، مجاهدانه کار کرده و تولیدات و بازنشر داشته باشیم.

گلفام با بیان اینکه در فضای مجازی در کشور داریم قرارگاهی کار می‌کنیم تا کارهای توانمند همسو شود، در ادامه با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در حوزه نظامی دست برتر داریم و موشک‌ها نقطه قوت ما هستند و میدان، به شدت کمک کننده حوزه دیپلماسی است.

وی با اشاره به جهاد تبیین تاکید کرد: وقتی مقام معظم رهبری در این باره چند بار تکرار فرمودند یعنی انجام ندادیم. برخی دستگاه‌های دولتی و صنایع و … باید کار کنند در این زمینه و یا اجازه بدهند رسانه‌ها کار کنند.

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: برخی چون نمی‌دانند بعد از انقلاب چه کارهایی انجام شده، برای تطهیر زمان طاغوت توییت می‌زنند لذا ما تکلیف داریم برای امیدآفرینی و جهاد تبیین اما متاسفانه برخی روی نقاط ضعف مانور می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید در همه حوزه‌های ایجابی و سلبی احساس تکلیف کنیم، افزود: سرمایه‌های بزرگی برای انقلاب و نظام اسلامی دادیم و قهرمانان ما در جنگ مثل حاج قاسم و صیاد شیرازی زندگی خود را گذاشتند و ما امروز به عنوان افسران جنگ ‌نرم باید مجاهدانه در تحلیل، تولید محتوا و … ورود کنیم زیرا قدرت رسانه بسیار اثرگذار است.

گلفام تاکید کرد: هر کس در هر جای دنیا در این حوزه قلم می‌زند جزء جبهه مقاومت است و باید همه ما نقش خود را در بزنگاه‌ها ایفا کنیم و اکنون در بزنگاه تاریخی قرار داریم.

انتهای پیام




نقش‌آفرین اصلی صحنه نبرد در فلسطین، آمریکاست/ رسانه‌ها مجاهدانه کار کنند

منبع: ایـسنا
? نقش‌آفرین اصلی صحنه نبرد در فلسطین، آمریکاست/ رسانه‌ها مجاهدانه کار کنند