نقش‌آفرینی پاسداران در تمام عرصه‌های کشور

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: پاسداران نقش بسیاری را بعداز پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران، ایفا کردند و کارهای بسیار بزرگی انجام دادند. مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن تبریک میلاد امام حسین علیه‌السلام و گرامیداشت روز پاسدار گفت: روز پاسدار را به […]

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: پاسداران نقش بسیاری را بعداز پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران، ایفا کردند و کارهای بسیار بزرگی انجام دادند.

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن تبریک میلاد امام حسین علیه‌السلام و گرامیداشت روز پاسدار گفت: روز پاسدار را به تمام پاسداران زحمت‌کش تبریک می‌گویم و یاد می‌کنیم از پاسدران نمونه و پاسداری که به‌عنوان الگو استان کرمان است، سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی که از حد و حریم کشور، پاسداری کردند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: پاسداران نقش بسیاری را بعداز پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران، ایفا کردند و کارهای بسیار بزرگی انجام دادند، پاسدارانی که امروز داریم نه‌تنها بحث امنیتی، نظامی و غیره را برعهده دارند، بلکه در کشور و نظام اسلامی ما، پاسداران در کنار مسائل نظامی و امنیتی کارهای عمرانی و آبادانی انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: در شهرستان فهرج در دهه فجر، پاسداران خدمات بزرگی انجام دادند و از اقدامات آنان تشکر و قدردانی می‌کنم، در مناطق اهل سنت، با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پروژه آب‌رسانی به هزار و ۵۵۰ نفر بهره‌برداری شد.

مولوی شهیکی ابراز کرد: پاسداران در زمینه‌های مختلف اعم از مسائل فرهنگی، بهداشت و درمان، عمران و آبادانی، توزیع کمک‌های‌ مؤمنانه فعالیت می‌کنند و می‌بینیم مسئولان عالی‌رتبه با دستان خود اقلام معیشتی را در بین خانواده‌ها توزیع می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه پاسداران در کنار دولت و بدون آن که منتی بگذارند، کار انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: ما از پاسداران راضی هستیم و رضایت قلبی خود را از آنان اعلام می‌کنیم و از شخصا از سردار نظری فرمانده سپاه استان و پاسداران شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای خبر/م 




نقش‌آفرینی پاسداران در تمام عرصه‌های کشور

منبع:آرمـان
? نقش‌آفرینی پاسداران در تمام عرصه‌های کشور