نقاط بحرانی مناطق سیل زده کرمان با فوریت رفع مشکل شود

کرمان – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان خواستار رفع مشکل فوری در مناطق بحرانی سیل زده کرمان شد. سید مصطفی آیت الهی موسوی در گفتگو با مهر اظهارداشت: همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مناطق سیل زده و آغاز بازسازی در جنوب کرمان پای کار هستند از فرمانداران می‌خواهیم مناطق بحرانی باقیمانده از سیلاب را […]

کرمان – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان خواستار رفع مشکل فوری در مناطق بحرانی سیل زده کرمان شد.

سید مصطفی آیت الهی موسوی در گفتگو با مهر اظهارداشت: همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مناطق سیل زده و آغاز بازسازی در جنوب کرمان پای کار هستند از فرمانداران می‌خواهیم مناطق بحرانی باقیمانده از سیلاب را شناسایی و در اسرع وقت گزارش دهند تا مشکلات موجود در این مناطق فوری رفع شود.

وی تصریح کرد: آنچه که مهم است آزاد سازی حریم رودخانه‌ها، لایروبی و اصلاح فوری سیل بندها قبل از بارندگی مجدد در استان کرمان است.

موسوی ادامه داد: قرار گاه بازسازی مناطق سیل زده راه اندازی شده و تمام موانع در مسیر بازسازی باید در این قرار گاه مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان تاکید کرد: همه مسئولان در صورت بروز هر گونه مشکلی باید فوراً گزارش دهند تا مشکل کمبود اعتبار و ماشین آلات مرتفع شود و هیچ کمبودی در این زمینه‌ها مورد قبول نیست.

وی از فعالیت ۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: دولت اعتبار فوری برای رفع مشکلات اختصاص داده است.

کد خبر ۵۴۰۹۶۸۵




نقاط بحرانی مناطق سیل زده کرمان با فوریت رفع مشکل شود

منبع: مــهر
? نقاط بحرانی مناطق سیل زده کرمان با فوریت رفع مشکل شود