نظام تعلیم و تربیت از مکتب شهید سلیمانی بهره گیرد

کرمان– فت فتو– نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی است گفت: یکی از ظرفیت های موجود تاثیر مکتب شهید سلیمانی در نظام تعلیم و تربیت است و باید از این مکتب استفاده کرد و بخوبی از آن بهره برد. به گزارش فت فتو، دکتر محمد […]

کرمانفت فتو– نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی است گفت: یکی از ظرفیت های موجود تاثیر مکتب شهید سلیمانی در نظام تعلیم و تربیت است و باید از این مکتب استفاده کرد و بخوبی از آن بهره برد.

به گزارش فت فتو، دکتر محمد رضا پورابراهیمی روز شنبه در اولین نشست مجمع خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در کرموان با بیان اینکه به واسطه سردار سلیمانی خیر و برکت فراوانی به ما ارزانی شده افزود: جریان مقاومت در کرمان پایه ریزی شده است، در دانشگاه فرهنگیان نیز باید یکسری رشته های تخصصی در زمینه مقاومت برای تقویت دانشگاه دایر شود.

وی تاکید کرد: درباره اقدامات دانشگاه فرهنگیان طی سال های اخیر یکسری کارهای زیادی انجام شده، راه اندازی دانشگاه فرهنگیان یکی از ظرفیت های عظیم است، این ظرفیت و تلاش ها در سال های اخیر افزایش یافته و ما هم همراه و همیار هستیم و در حد توان کمک خواهیم کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اهمیت گسترش دانشگاه فرهنگیان اذعان کرد: ما آمادگی داریم در ارتباط با طرح های نیمه تمامی که در این استان است در این زمینه با همکاری خیران آن طرح ها را در راستای ساخت دانشگاه ادامه دهیم.

وی با اشاره به استقبال از حضور خیران در این عرصه گفت: همکاری های خوبی بین دستگاه ها به وجود آمده و ما در کرمان برای توسعه دانشگاه و طرح های دیگر آمادگی کامل داریم.

همه خیران را ببینیم

وی با تاکید بر پروژه هایی که در این زمینه با کمک خیران انجام می شوند اذعان کرد: خیران یا نصف پروژه یا کل پروژه را قبول می کنند اما خیران با توان مالی کمتر را هم در نظر بگیریم و در کنار هم کار بزرگی خواهد شد.

به گزارش فت فتو در این نشست اعلام شد که استان کرمان افزون بر ۶۰ هکتار زمین را برای احداث دانشگاه جامع فرهنگیان تامین می کند و مدیران متولی امیدوارند که نخستین دانشگاه جامع فرهنگیان کشور نیز در این استان راه اندازی شود.

منظور از دانشگاه جامع فرهنگیان دانشگاهی است که همه مراکز آن به صورت متمرکز با ملزومات موردنیاز در یک محل طراحی و احداث شود.




نظام تعلیم و تربیت از مکتب شهید سلیمانی بهره گیرد

منبع: ایرنـا
? نظام تعلیم و تربیت از مکتب شهید سلیمانی بهره گیرد