نظارت جدی بر واحدهای صنفی کرمان/ با متخلفان برخورد می‌شود

کرمان – رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی از نظارت جدی بر واحدهای صنفی در قالب طرح مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد. سرهنگ احمد شمس الدینی در گفتگو با فت فتو به گسترش جهانی کرونا و شیوع این ویروس منحوس در کشور و ابتلاء میلیون‌ها نفر از هموطنان به این بیماری […]

کرمان – رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی از نظارت جدی بر واحدهای صنفی در قالب طرح مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سرهنگ احمد شمس الدینی در گفتگو با فت فتو به گسترش جهانی کرونا و شیوع این ویروس منحوس در کشور و ابتلاء میلیون‌ها نفر از هموطنان به این بیماری مهلک اشاره و اظهار کرد: با عنایت به اینکه احتمال انتشار این ویروس در اماکن عمومی و پرتردد از جمله رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها، قهوه خانه‌ها و سفره‌خانه های سنتی و نظایر آن زیاد است، با همکاری اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی و دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت استان کرمان، اقدامات کنترلی انجام شد.

وی ادامه داد: در این راستا و با هدف اجرای طرح مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و جلوگیری از فعالیت غیر مجاز واحدهای صنفی در سطح شهر کرمان، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به بازدید از صنوف به صورت مداوم می‌پردازند.

شمس الدینی ادامه داد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری سایر ارگان‌ها و نهادهای مسئول به صورت روزانه از واحدهای صنفی خیابان‌های مختلف سطح شهر کرمان بازدید به عمل آورده که در صورت مشاهده رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین قوانین و مقررات و نداشتن پروانه کسب با متخلفان برخورد و تذکرات لازم را به آنها اعلام می‌کنند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز صنوف متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر ۵۲۷۷۸۷۱



منبع:مــهر
? نظارت جدی بر واحدهای صنفی کرمان/ با متخلفان برخورد می‌شود