نصب مستقیم پمپ بروی شبکه آب جرم محسوب می‌شود

رئیس اداره آبفا شهرستان راور گفت: اجرای مستقیم پمپ بروی شبکه آب جرم محسوب می‌شود و در صورت مشاهده کشف و ضبط خواهد شد. به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان»  روز گذشته مرتضی اباذری در نشست خبری با خبرنگاران در محل اداره آبفا شهرستان راور، گفت: کم آبی به وجود آمده منوط به شهرستان راور […]

رئیس اداره آبفا شهرستان راور گفت: اجرای مستقیم پمپ بروی شبکه آب جرم محسوب می‌شود و در صورت مشاهده کشف و ضبط خواهد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان»  روز گذشته مرتضی اباذری در نشست خبری با خبرنگاران در محل اداره آبفا شهرستان راور، گفت: کم آبی به وجود آمده منوط به شهرستان راور نیست و این مشکل در استان و حتی کشور نیز وجود دارد .

رئیس اداره آبفا شهرستان راور افزود: به دلیل گرمای بی سابقه هوا و به تبع آن کم شدن دبی چاه‌ها نسبت به گذشته دچار کم آبی شده‌ایم و این مشکل به وجود آمده با صرفه‌جویی مردم به مرور بهتر و افت فشار کمتر می‌شود.

 وی ادامه داد: هر کولر آبی به طور متوسط روزانه ۶۰۰ تا ۸۰۰ لیتر آب مصرف می کند و تنها با کم کردن مصرف در ساعات پیک به حل مشکل کم آبی شهرستان کمک می‌شود.

 اباذری گفت: ساعات پیک مصرف آب از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر می باشد که با مدیریت و صرفه جویی همشهریان عزیز کمبود و افت فشار به مراتب کمتر خواهد شد.

 اباذری در ادامه از گذاشتن یک مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی در بخش هجدک و یک مخزن ۳۰۰ مترمکعبی در روستای طرز خبر داد.

 وی خبر خوشی به روستاییان داد و گفت: به زودی با حفر دو حلقه چاه در روستاهای طرز و فیض آباد مشکل کم آبی این روستاها نیز به حداقل خواهد رسید.در این رابطه پیمانکار حفر چاه با مناقصه انتخاب شده و کار خود را با خط انتقال برق شروع خواهد کرد.

 رئیس اداره آبفا راور در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: امسال با توجه به کم آبی روستاها با صحب‌هایی که با معدن همکار شده است ساعاتی که چاه را در اختیار روستاها می‌گذارند را افزایش داده و مردم نیز با مخزن ذخیره و خرید پمپ و اتصال بعد از شبکه کم آبی خود را جبران کنند.

 اباذری در پایان از بهداشتی بودن آب شهرستان راور سخن گفت و ادامه داد: کلرسنجی روزانه توسط اداره آب و مرکز بهداشت شهرستان انجام می شود و کلرزنی نیز به صورت اتوماتیک فعال است و این اطمینان را به مردم راور می‌دهیم که آب مصرفی کاملا بهداشتی و قابل مصرف و شرب خواهد بود و در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

انتهای خبر/کمساری
 




نصب مستقیم پمپ بروی شبکه آب جرم محسوب می‌شود

منبع:آرمـان
? نصب مستقیم پمپ بروی شبکه آب جرم محسوب می‌شود