نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولین بسیج مناطق مختلف استان

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: مدیران ما نباید محاسبه گر باشند بلکه باید تکلیف گرا باشند . به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمان ، در این نشست حجت السلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استانگفت : بسیج مربوط به امروز و فردا نیست و برای تمام انسانیت است و تا مادامی […]

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: مدیران ما نباید محاسبه گر باشند بلکه باید تکلیف گرا باشند .

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمان ، در این نشست حجت السلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استانگفت : بسیج مربوط به امروز و فردا نیست و برای تمام انسانیت است و تا مادامی که انسان هست بسیج مقتدرانه خواهد بود .
امام جمعه کرمان اشاره ای هم به حضور همیشگی ودر صحنه بسیجیان داشت و افزود : بسیج با نیروهای جهادی تمام عیار در پیشرفت و آبادانی ، دانش ، اندیشه ، عملیات و دفاع از مظلوم ؛ مساعدت و کمک پیشرو بوده است .
آقای زینی وند استاندار کرمان هم در این جلسه با اشاره به نقش پررنگ بسیج در همه حوزه ها گفت : بسیج جنگ تحمیلی را هم اداره کرد و این نیروی مردمی به‌خوبی توانست دست بیگانگان را از کشور قطع کرده و این لشکر مردمی وضعیت جنگ را تغییر داد.
زینی‌وند گفت : همان گونه که نام لشکر۴۱ ثارالله پرآوازه است و به فرماندهی سردار سلیمانی عمل کرده و به صورت خود جوش نیروی مردمی را پای کار آورد ه است .
وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیج در قالب قرارگاهی، راه‌اندازی قرارگاه سازندگی است گفت: قرارگاه سازندگی بسیج، پیشرفته‌ترین پروژه‌ها را با تکنولوژی روز در کشور اجرایی می‌کند.
در ادامه فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت : بسیج هنر امام و انقلاب است و امروز اثر آن به فراتر از مرزها رفته است .
سردار معروفی گفت : نقش بسیج مردمی را در جبهه مقاومت به زیبایی دیدیم بسیجی که یک سازمان ،آرمان ،و ایده نیست بلکه واقعیتی است از جنس مردم .
سردار معروفی با اشاره به مولفه هایی که مدیران بسیجی در نظام ولایی باید داشته باشند افزود : مکتبی بودن /انقلابی بودن /جهادی بودن و مردمی بودن از جمله این مولفه هاست .
وی گفت : مدیران ما نباید محاسبه گر باشند بلکه باید تکلیف گرا باشند ،مدیران نباید راضی به وضع موجود باشند ، آنها باید ریسک پذیر و تحول گرا باشند ،خود را سد بلا کنند و اگر سنگی جلوی پای مردم بود را بردارند ،آنها باید ساده زیستی را پیشه گیرند و با روحیه ای گشاده با مردم برخورد کنند .
سردار معروفی تصریح کرد: از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی این بود که به دنبال دیده شدن نبود او با خدا معامله کرد و خدا خواست که او دیده شود .

 




نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولین بسیج مناطق مختلف استان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولین بسیج مناطق مختلف استان