نشست هم اندیشی قرارگاه علمی پژوهشی سپاه زرند برگزارگردید

نشست هم فکری وتعامل اعضای زیست بوم علمی،فناوری وصنعتی شهرستان زرند با هدف تقویت و توسعه صنایع کوچک و متوسط شهرستان زرندبرگزارگردید به گزارش نذیر کرماناز کرمان: جلسه هم فکری و تعامل اعضای زیست بوم علمی، فناوری و صنعتی شهرستان زرند به منظور تقویت و توسعه صنایع کوچک و متوسط شهرستان در کنار صنایع بزرگ […]

نشست هم فکری وتعامل اعضای زیست بوم علمی،فناوری وصنعتی شهرستان زرند با هدف تقویت و توسعه صنایع کوچک و متوسط شهرستان زرندبرگزارگردید

به گزارش نذیر کرماناز کرمان: جلسه هم فکری و تعامل اعضای زیست بوم علمی، فناوری و صنعتی شهرستان زرند به منظور تقویت و توسعه صنایع کوچک و متوسط شهرستان در کنار صنایع بزرگ به همت علمی پژوهشی و فناوری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند در در سالن اجتماعات اداره اموزش وپرورش این شهرستان زرند برگزارگردید.
دکتر علی ایرانمنش مسئول برگزاری این نشست اعلام کرد، با توجه به توسعه صنایع و معادن بزرگ شهرستان زرند در چند سال اخیر و عدم توسعه متوازن صنایع پایین متناسب با صنایع بزرگ، لزوم هم افزایی و توسعه فرهنگ حمایت از صنایع کوچک در شهرستان احساس می‌گردید و لذا قسمت علمی پژوهشی و فناوری ناحیه زرند در راستای حل این مسئله پیشنهاد برگزاری رویداد مسئله محور تقویت و توسعه صنایع کوچک و متوسط شهرستان زرند را مطرح کردند.
مسئول علمی پژوهشی سپاه زرند، همچنین لزوم هم فکری و هم افزایی تمام متولیان عرصه علمی، فناوری و صنعتی شهرستان زرند جهت حل مسائل و چالش‌های موجود شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.
در ابتدای این نشست مهندس ایزدی معاون سیاسی فرمانداری از حمایت‌های ویژه دولت جهت توسعه صنایع کوچک خبر دادند.
در این جلسه، سرهنگ امیری فرمانده سپاه شهرستان زرند بر اهمیت جایگاه علم و فناوری در دین اسلام و لزوم پرداختن به آن در تمامی فعالیت‌های کشور و شهرستان تاکید نمودند.
سرهنگ خواجه حسنی مسئول معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه ثارالله استان کرمان در این جلسه، ضمن بیان ضرورت برگزاری رویداد مسئله محور تقویت و توسعه صنایع کوچک و متوسط شهرستان زرند بر پشتیبانی و حمایت همه جانبه سپاه از فعالیت‌های علمی و فناوری شهرستان تاکید نمودند و هم افزایی و هم فکری همه متولیان این موضوع در شهرستان رو خواستار شدند.
در ادامه این نشست رئیس دانشگاه صنعتی، مدیر صنعت و معدن شهرستان، نمایندگان صنایع بزرگ و کوچک و… به ارائه گزارش و بیان دیدگاه‌های خود در راستای پیشرفت همه جانبه شهرستان اقدام نمودند




نشست هم اندیشی قرارگاه علمی پژوهشی سپاه زرند برگزارگردید

منبع: خــبرگزاری بســیج
? نشست هم اندیشی قرارگاه علمی پژوهشی سپاه زرند برگزارگردید