نشست هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر الوند با معاون عمرانی استانداری قزوین برگزار شد

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ مهدی رجحانی معاون امور عمرانی استانداری قزوین روز یکشنبه به همراه اسماعیلی مدیرکل دفتر شهری استانداری، میزانی مدیرکل دفتر فنی به منظور بررسی مشکلات شهر الوند به این شهر سفر کرد و در نشست هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص پیگیری مطالبات مدیریت شهری قول […]

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ مهدی رجحانی معاون امور عمرانی استانداری قزوین روز یکشنبه به همراه اسماعیلی مدیرکل دفتر شهری استانداری، میزانی مدیرکل دفتر فنی به منظور بررسی مشکلات شهر الوند به این شهر سفر کرد و در نشست هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص پیگیری مطالبات مدیریت شهری قول مساعدت داد.

رجحانی در ابتدا با حضور در مزار شهدای شهر الوند نسبت به شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و امنیت و شهدای گمنام ادای احترام کرد.

معاون عمرانی استانداری قزوین سپس با حضور در دفتر حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار امام جمعه شهر الوند در خصوص پیگیری مطالبات شهروندان و تعیین تکلیف اراضی شلویری و گلچین و کمک مسئولان استان برای تکمیل مصلی نیمه تمام این شهر مطالبی بیان کرد. 

رجحانی همچنین از مجتمع فرهنگی و هنری شهید مطهری الوند بازدید کرد و در جریان فعالیتهای این مرکز فرهنگی قرار گرفت.

رجحانی در ادامه از شرکت بهمن دیزل تولید کننده انواع کامیون، کامیونت، وانت و کشنده های سنگین در شهر صنعتی البرز بازدید کرد و با فعالیت این واحد صنعتی و تولیدی آشنا شد.

معاون عمرانی استانداری قزوین همچنین در ادامه با حضور در نشست هم اندیشی با مدیران شهری الوند ضمن شنیدن گزارش های خلج طایفه شهردار و شیرمحمدی رئیس شورای شهر از اقدامات انجام شده و طرح مشکلات شهری با پیمانکاران و مجریان طرح های شهری نیز گفتگو کرد و برای حل مشکلات و مطالبات آنها قول مساعدت و همکاری داد.

انتهای پیام




نشست هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر الوند با معاون عمرانی استانداری قزوین برگزار شد

منبع: بــرنا
? نشست هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر الوند با معاون عمرانی استانداری قزوین برگزار شد