نشست هم‌اندیشی جهت حفظ «تالاب جازموریان» برگزار شد

نشست هم‌اندیشی و آگاهی‌رسانی مدیران ادارات و ذی‌نفعان به منظور هم‌افزایی و مشارکت در حفظ محیط زیست تالاب جازموریان برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ امیر حمزه درخشانی گفت: نظر به برنامه مدیریت زیست بومی تالاب جازموریان و اجرای […]

نشست هم‌اندیشی و آگاهی‌رسانی مدیران ادارات و ذی‌نفعان به منظور هم‌افزایی و مشارکت در حفظ محیط زیست تالاب جازموریان برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ امیر حمزه درخشانی گفت: نظر به برنامه مدیریت زیست بومی تالاب جازموریان و اجرای اقدامات آگاهی‌رسانی مدیران در حوزه مدیریت تالاب و آشنایی با کارکردها و ارزش‌های زیست محیطی تالاب جازموریان ضمن دعوت از مدیران استانی نشستی با موضوع تبیین اهداف و برنامه‌های محیط زیستی در حوزه تالاب جازموریان و نقش فعال مدیران در تسهیل‌سازی و بهره‌برداری پایدار از تالاب در محل سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان برگزار شد.

مسئول دبیرخانه تالاب جازموریان خاطرنشان کرد: در این نشست گزارشی از وضعیت تالاب جازموریان و اقداماتی که برای احیاء آن صورت گرفته بود برای حاضرین ارائه شد.

انتهای خبر/م
 




نشست هم‌اندیشی جهت حفظ «تالاب جازموریان» برگزار شد

منبع:آرمـان
? نشست هم‌اندیشی جهت حفظ «تالاب جازموریان» برگزار شد