نشست رئیس جمهور با مسئولان کرمان برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده

کرمان – رئیس جمهور در بدو ورود به جنوب کرمان، اولین نشست خود را با مسئولان استان برای بررسی اولیه مناطق سیل زده برگزار کرد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در اولین اقدام بعد از ورود به کرمان جلسه‌ای با استاندار کرمان، فرمانده انتظامی کرمان و فرمانه سپاه ثارالله کرمان برگزار و […]

کرمان – رئیس جمهور در بدو ورود به جنوب کرمان، اولین نشست خود را با مسئولان استان برای بررسی اولیه مناطق سیل زده برگزار کرد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در اولین اقدام بعد از ورود به کرمان جلسه‌ای با استاندار کرمان، فرمانده انتظامی کرمان و فرمانه سپاه ثارالله کرمان برگزار و در جریان آخرین وضعیت مناطق سیل زده قرار گرفت.

رئیس جمهور در این جلسه دستور داد از همه امکانات برای رفع فوری مشکلات مردم و جبران خسارت‌ها و استحکام بخشی سیل بندها استفاده شود.

استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه ۲۰ هزار نفر در سیل اخیر درگیر شده‌اند و اسکان اضطراری تمام افرادی که دچار مشکل شده‌اند انجام شده است.

زینی وند افزود: ۳۳۹ روستا در منطقه در محاصره سیل قرار گرفتند و ۱۹ روستا به صورت کامل تخلیه شد.

استاندار کرمان گفت: بیش از ۵ هزار خانه نیز در این حادثه دچار آبگرفتگی شده است و تلاش برای تخلیه گل و لای از این خانه‌ها ادامه دارد.

هم اکنون رئیس جمهور در حال بازدید هوایی از مناطق سیل زده است.

کد خبر ۵۴۰۵۳۰۵




نشست رئیس جمهور با مسئولان کرمان برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده

منبع: مــهر
? نشست رئیس جمهور با مسئولان کرمان برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده