نشست خبری فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد

همزمان با هفته ناجا، فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست خبری ضمن تشریح برنامه‌های این هفته، به بیان عملکرد فرماندهی انتظامی استان کرمان در یک سال گذشته پرداخت. به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت هفته ناجا نشست خبری فرمانده انتظامی استان کرمان امروز، ۱۷مهرماه در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان برگزار شد. سردار […]

همزمان با هفته ناجا، فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست خبری ضمن تشریح برنامه‌های این هفته، به بیان عملکرد فرماندهی انتظامی استان کرمان در یک سال گذشته پرداخت.

به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت هفته ناجا نشست خبری فرمانده انتظامی استان کرمان امروز، ۱۷مهرماه در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان برگزار شد.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در این نشست و در جمع خبرنگاران به نقش رسانه‌ها در تأمین امنیت و ترویج احساس امنیت در جامعه پرداخت و گفت: سازمان هوشمند در مأموریت‌های خود با برنامه عمل می‌کند و پلیس هوشمند امروز پیشرو و به دنبال پیاده‌سازی امنیت پایدار است.

وی تصریح کرد: امنیت پایدار و دیرپا یعنی مردم از مواهب امنیتی در دراز مدت بهره‌مند شوند و کشور را در مقابل تهدیدات مقاوم‌سازی کنیم و ناجا در این راستا نقش پیشگیرانه داشته باشد. این مهم کمک همه سازمان‌ها را می‌طلبد و نقش مردم در این حوزه بسیار تأثیرگذار است.

سردار ناظری با بیان اینکه منش پلیس اقتدار توأم با رأفت، مهربانی و جوانمردی است که از مصادیق امنیت پایدار است و تمامی مؤلفه‌های ثبات اعم از داخلی و خارجی باید در جامعه وجود داشته باشد، به برنامه‌های هفته ناجا در استان کرمان پرداخت و گفت: هدف ما ارتقا فرهنگ ترافیک در بین مردم است که از برخوردهای قهری کمتر استفاده می‌کنیم اما همکاران حتماً با رانندگان دارای رفتارهای پرخطر، برخورد قانونی دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: همزمان با هفته ناجا، دهمین گردهمایی سراسری در راستای توسعه «نگهبان محله» که در راستای امنیت مردم، در نظر گرفته شده است را برگزار می‌کنیم.

سردار ناظری در بخش دیگری از سخنانش به بیان عملکرد فرماندهی انتظامی استان کرمان از ۱۳ مهرماه سال گذشته تا ۱۳ مهرماه امسال پرداخت و بیان کرد: حدود ۴۳درصد از تماس‌های حاصل شده با ۱۱۰ در استان عملیاتی شده، بیش از ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار خدمت در حوزه راهنمایی و رانندگی به مردم ارائه و هشت مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه را برگزار کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمان از کسب رتبه اول کشفیات و برخورد با قاچاقچیان موادمخدر در کشور توسط این فرماندهی برای دومین سال پیاپی خبر داد و گفت: طی یک سال اخیر ۱۷۶ تن انواع مواد مخدر توسط همکاران در نیروی انتظامی استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه در طرح برخورد با خودروهای شوتی امسال قریب به ۳۰۸۰ خودرو را توقیف کردیم و در این زمینه کار را با جدیت در استان آغاز کرده‌ایم، تصریح کرد: سایر استان‌ها از این اقدام در برخورد با کسانی که آسایش و آرامش مردم را در جاده‌ها مختل می‌کردند، بهره‌مند هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان از کاهش وقوع تصادفات رانندگی در جاده‌های استان کرمان خبر داد و گفت: پلیس به تنهایی عامل جلوگیری از تصادفات نیست و راننده، جاده، خودرو، فرهنگ ترافیکی و غیره در این امر مؤثر هستند و پلیس آخرین حلقه است و با فردی که هیچ مقرراتی را رعایت نکند، پلیس باید برخورد کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموریت‌های ذاتی پلیس امسال باید با کرونا انجام می‌شد، گفت: در استان بیش از ۲۱۰۰ کیلومتر مرز مشترک با استان‌های همجوار و بیشترین مرز را با استان‌های مرزی داریم که برخی پیک‌های بیماری کرونا از استان‌‌های مرزی آغاز و اعمال محدودیت‌ها و کنترل تردد در گرم‌ترین نقطه دنیا در محور شهداد – نهبندان توسط همکاران ما انجام می‌شد و در این راستا تعداد همکاران در نیروی انتظامی استان کرمان که جان خود را در راه مقابله با کرونا از دست دادند، با تعداد شهدای مدافع سلامت استان(هشت شهید) برابر است.

انتهای پیام




نشست خبری فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? نشست خبری فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد