نشست حلقه های صالحین با عنوان میقات صالحین در مسجد جامع شهرستان زرند برگزارگردید

با حضور اقشار مختلف مردم وبسیجیان ،نشست حلقه های صالحین رده های بسیج سپاه شهرستان زرند با عنوان میقات صالحین در مسجد جامع این شهر برگزارگردید. به گزارش نذیر کرماناز زرند: با حضور اقشار مختلف مردم نشست حلقه‌های صالحین رده‌های بسیج این شهرستان با عنوان میقات صالحین با حضور سرهنگ پاسدار کارگر فرمانده سپاه زرند، […]

با حضور اقشار مختلف مردم وبسیجیان ،نشست حلقه های صالحین رده های بسیج سپاه شهرستان زرند با عنوان میقات صالحین در مسجد جامع این شهر برگزارگردید.

به گزارش نذیر کرماناز زرند: با حضور اقشار مختلف مردم نشست حلقه‌های صالحین رده‌های بسیج این شهرستان با عنوان میقات صالحین با حضور سرهنگ پاسدار کارگر فرمانده سپاه زرند، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزارگردید.
دراین مراسم که بسیجیان در قالب حلقه‌های صالحین حضورفعال داشتند اساتید حوزه ودانشگاه به سوالات و شبهات مختلف نسل جوان و اعضا پاسخ دادند
دراین همایش که به مناسب هفته بسیج در فضایی معنوی و حماسی که جمع کثیری از نوجوانان و جوانان بسیجی عضو حلقه‌های طرح صالحین حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان زرند حضورفعال داشتند، سرهنگ پاسدارمحمدکارگرفرمانده سپاه زرند با گرامی داشت یادوخاطره شهدای والامقام خصوصا سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی شهدای مظلوم غزه وفلسطین گفت:این گردهمایی بزرگ اقتدار بسیجیان که همه ما امروز شاهد آن هستیم، انشالله منشأ برکات و خیر برای انقلاب اسلامی و نظام و اسلام خواهد بود چراکه بسیج نهال تنومندی است که بذر آن توسط امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب پاشیده شد و تا امروز خدمات شایانی را به انقلاب و نظام ارائه کرده است. شایان ذکراست در حاشیه این همایش برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزسی و بصیرتی برگزار شد.
خبرنگار: اکبرابراهیمی زرندی




نشست حلقه های صالحین با عنوان میقات صالحین در مسجد جامع شهرستان زرند برگزارگردید

منبع: خــبرگزاری بســیج
? نشست حلقه های صالحین با عنوان میقات صالحین در مسجد جامع شهرستان زرند برگزارگردید