نشست «حلقه صالحین» ویژه بانوان در کرمان برگزار شد

کرمان- نشست «حلقه صالحین» ویژه بانوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در قالب اردوی بصیرتی-تفریحی برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آوزش و پرورش کرمان، جلسه “حلقه صالحین” ویژه بانوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در قالب اردوی بصیرتی-تفریحی در اردوگاه آموزش […]

کرمان- نشست «حلقه صالحین» ویژه بانوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در قالب اردوی بصیرتی-تفریحی برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آوزش و پرورش کرمان، جلسه “حلقه صالحین” ویژه بانوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در قالب اردوی بصیرتی-تفریحی در اردوگاه آموزش و پرورش استثنایی کوهپایه به میزبانی سازمان بسیج فرهنگیان و با همکاری امور بانوان آموزش و پرورش استان کرمان، برگزار شد.

با توجه به نقش محوری زنان در مدیریت سلامت خانواده، درپیشگیری و مراقبت از اعضای خانواده و متعاقب آن حفظ جوانی، پویایی و بالندگی جامعه، به منظور حساس سازی جامعه به موضوع سلامت زنان، به میزبانی سازمان بسیج فرهنگیان با همکاری واحد امور بانوان اداره کل جلسه حلقه صالحین در هفته سلامت بانوان ایرانی (سبا) اردوی آموزشی-تفریحی در منطقه کوهپایه-اردوگاه آموزش و پرورش استثنایی با حضور جمعی از بانوان حوزه ستادی اداره کل برگزار شد.

بدین منظور در خصوص سلامت روان و سبک زندگی سالم با محور تدبر در آیات قرآن کریم در خصوص ۶ آیه نخست سوره حدید بحث و بررسی شد.

بر پایه این گزارش، جلسه “حلقه صالحین” ویژه بانوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در قالب اردوی بصیرتی-تفریحی در کوهپایه برگزار شد.

کد خبر ۵۹۱۲۸۴۳




نشست «حلقه صالحین» ویژه بانوان در کرمان برگزار شد

منبع: مــهر
? نشست «حلقه صالحین» ویژه بانوان در کرمان برگزار شد