نساجی با ساکت ۲۰ دقیقه بیشتر دوام نیاورد/برتری گل گهر در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال گل گهر و نساجی با برتری شاگردان «اوزونیدیس» به پایان رسید. به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال گل گهر و نساجی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان با قضاوت محمدحسین زاهدی فر رو در روی هم قرار گرفتند […]

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال گل گهر و نساجی با برتری شاگردان «اوزونیدیس» به پایان رسید.

به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال گل گهر و نساجی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان با قضاوت محمدحسین زاهدی فر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با برتری تیم گل گهر به پایان رسید.

ترکیب گل گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، سامان فلاح، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، احمدرضا زنده روح، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

ترکیب نساجی: علیرضا رضایی، امیرمهدی جانملکی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، سعید آقایی، مهرداد عبدی، محمدرضا عباسی، صابر حردانی، منصور باقری، حسین زامهران و محمدرضا آزادی

شروع خوب نساجی و فرصت سوزی آزادی

بازیکنان نساجی بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کردند و در دقیقه ۵، صابر حردانی توپ را به سمت محوطه جریمه گل گهر ارسال کرد که با ضربه سر آزادی همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه گل گهر به بیرون رفت.

مقاومت نساجی ۲۰ دقیقه بیشتر دوام نیاورد

در دقیقه ۲۰ بازی برای گل گهر کرنر شکل گرفت و رزاق پور توپ را به سمت دروازه نساجی ارسال کرد و توپ پس از دفع مدافعان نساجی به روبرتو تورس رسید و این بازیکن اقدام به شوت زنی کرد و توپ به تور دروازه چسبید تا مقاومت نساجی تحت هدایت ساکت الهامی تنها ۲۰ دقیقه دوام داشته باشد.

سحرخیزان دیدار با ملوان را از دست داد

سعید سحرخیزان مهاجم جوان تیم گل گهر در دقیقه ۳۷ به دلیل خطا روی بازیکن نساجی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و ۴ اخطاره شد تا دیدار هفته نوزدهم تیمش برابر ملوان را از دست دهد.

بازیکنان گل گهر سوار بر بازی بودند و در دقیقه ۳۸ توپ به سحرخیزان رسید و شوت این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول این بازی با برتری شاگردان «اوزونیدیس» به پایان رسید.

کد خبر ۶۰۳۹۰۴۳




نساجی با ساکت ۲۰ دقیقه بیشتر دوام نیاورد/برتری گل گهر در نیمه اول

منبع: مــهر
? نساجی با ساکت ۲۰ دقیقه بیشتر دوام نیاورد/برتری گل گهر در نیمه اول