نرخ باروری استان کرمان، در مسیر رشد

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با کارهای انجام شده، تا حدودی نرخ باروری استان کرمان بهبود یافته و شیب منفی در برخی استان‌ها متوقف شده است. دکترمهدی احمدی نژاد صبح امروز ششم آبان ماه در همایش تبیین تهدیدات در حوزه جمعیت که در استانداری کرمان برگزار شد، اظهار کرد: افزایش سن ازدواج، […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با کارهای انجام شده، تا حدودی نرخ باروری استان کرمان بهبود یافته و شیب منفی در برخی استان‌ها متوقف شده است.

دکترمهدی احمدی نژاد صبح امروز ششم آبان ماه در همایش تبیین تهدیدات در حوزه جمعیت که در استانداری کرمان برگزار شد، اظهار کرد: افزایش سن ازدواج، عدم تفکر ازدواج، تصمیم زوجین بر فرزند نداشتن یا تک فرزندی، از جمله محدودیت‌های فرزندآوری هستند.

او ادامه داد: با کارهای انجام شده، تا حدودی نرخ باروری استان کرمان بهبود یافته و شیب منفی در برخی استان‌ها متوقف شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه، حفظ آرامش در دوران بارداری را الزامی دانست و بیان کرد: در این فرآیند فیزیولوژیک یک ماما، مادر را همراهی می‌کند و هر زمان که نیاز باشد، مادر را به متخصص زنان ارجاع می‌دهند و نیاز نیست که از ابتدا به متخصص زنان مراجعه کند.

انتهای پیام




نرخ باروری استان کرمان، در مسیر رشد

منبع: ایـسنا
? نرخ باروری استان کرمان، در مسیر رشد