نذر آب ۴ در ریگان و نَرماشیر

برای تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار،طرح ملی نذرآب ۴ در شهرستان های ریگان ونَرماشیراجرا می شود. به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی نذرآب۴ در شهرستان نرماشیر و ریگان گفت: طرح ملی نذر آب۴ با محوریت جمعیت هلال احمر استان کرمان و […]

برای تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار،طرح ملی نذرآب ۴ در شهرستان های ریگان ونَرماشیراجرا می شود.

به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی نذرآب۴ در شهرستان نرماشیر و ریگان گفت: طرح ملی نذر آب۴ با محوریت جمعیت هلال احمر استان کرمان و معین بودن استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان های نرماشیر و ریگان در حال برگزاری است. و بخشی از پروژه نذرآب ۴ در روستای رمشک شهرستان قلعه گنج نیز اجرا شده است.

فلاح با اعلام اجرای طرح آب (تجهیز چاه و تامین آب شیرین) در روستای سرزه و اهدای اقلام معیشتی در ریگان خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ نفر در ۶ روستای محروم در شهرستان ریگان از آب آشامیدنی سالم پایدار بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به راه اندازی خانه بازی ویژه کودکان و نوجوانان در شهرستان ریگان در قالب اجرای طرح ملی نذر آب۴ تشریح کرد: اهدای دستگاه همودیالیز به بیمارستان شهرستان ریگان از دیگر اقدامات در این شهرستان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان درباره اجرای برنامه های بهداشتی و درمانی، معیشتی و آب رسانی پایدار در شهرستان نرماشیر در قالب اجرای طرح ملی نذر آب ۴ گفت: در بازدید از روستاهای منطقه ارجمند، علی اباد، ضیا اباد، دشت آباد، سید آباد، چهل تخم از مخازن آب  این روستاها با حضور نمایندگانی از جمعیت هلال احمر کشور و سازمان داوطلبان،  هلال احمر استان کرمان،  و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه استان های کرمان و کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از خیران ؛ برای تامین زیرساخت های آب آشامیدنی با فرماندار شهرستان برنامه ریزی شد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰ پزشک متخصص، عمومی و پیراپزشک داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان در شهرستان نرماشیر افزود: در اجرای طرح ملی نذرآب۴ خدماتی از قبیل دندانپزشکی، داخلی، عفونی، اطفال، عفونی، عمومی و مشاوره به بیماران نیازمند در این شهرستان ارائه می شود.

 

 




نذر آب ۴ در ریگان و نَرماشیر

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? نذر آب ۴ در ریگان و نَرماشیر