نخستین مرکز بازی مهارتی کشور در کرمان افتتاح شد

کرمان – به‌همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان وبا مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز بازی‌های حرکتی مهارتی «تاما» و کافه کتاب «کاما» در کرمان افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مرکز بازی‌های حرکتی مهارتی «تاما» و کافه […]

کرمان – به‌همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان وبا مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز بازی‌های حرکتی مهارتی «تاما» و کافه کتاب «کاما» در کرمان افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مرکز بازی‌های حرکتی مهارتی «تاما» و کافه کتاب «کاما» شامگاه سه شنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان در کرمان افتتاح شد.

این مجموعه تخصصی مهارتی نخستین مرکز بازی مهارتی در کشور است که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ساخته شده است.

مرکز بازی‌های حرکتی مهارتی «تاما» با توجه به اهمیت اوقات فراغت نوجوانان به‌ویژه دختران و با هدف ایجاد محیطی تخصصی و امن برای دختران و پسران دانش‌آموز، ترویج کار گروهی طراحی و ایجاد شده است و بانوان در روزهای زوج می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

حدود ۵۰ بازی گروهی در حوزه مهارتی در مرکز بازی‌های مهارتی گروهی تاما طراحی شده است و نوجوانان باز حضور در این مرکز به بازی، حرکت و مهارت می‌پردازند.

گفتنی است، کافه کتاب کاما نیز در کنار این مجموعه مهارتی راه‌اندازی شده است تا محیطی مفید و امن برای نوجوانان در کرمان فراهم شود.

کد خبر ۵۸۲۲۱۷۵




نخستین مرکز بازی مهارتی کشور در کرمان افتتاح شد

منبع: مــهر
? نخستین مرکز بازی مهارتی کشور در کرمان افتتاح شد