نخستین شکست فصل ملوان در ثانیه‌های پایانی

تیم فوتبال ملوان با یک گل مقابل پارس جنوبی شکست خورد. به گزارش فت فتو، هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار ملوان بندر انزلی نخستین شکست فصل را متحمل شد و  با تک‌گل بلال آرازی برابر پارس جنوبی شکست خورد. […]

تیم فوتبال ملوان با یک گل مقابل پارس جنوبی شکست خورد.

به گزارش فت فتو، هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار ملوان بندر انزلی نخستین شکست فصل را متحمل شد و  با تک‌گل بلال آرازی برابر پارس جنوبی شکست خورد. شهرداری آستارا با گل‌های سعید دلاور و هادی حبیبی‌نژاد، شاهین شهرداری بوشهر را دو بر صفر مغلوب کرد.

مس شهر بابک و شمس‌آذر قزوین به تساوی بدون گل دست یافتند و خیبر بعد از هفته‌ها موفق شد برنده شود و با نتیجه ۲ بر یک سایپا را شکست داد. رایکا در حالی که در نیمه اول با یک گل از شهرداری همدان پیش بود، در پایان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب این تیم همدانی شد و کامبک خورد. قشقایی شیراز در خانه با یک گل مغلوب ماشین‌سازی انتهای جدولی شد و ویستاتوربین با ۳ گل، تیم رده سومی آرمان گهر را برد. مس کرمان با ۴ گل، خوشه‌طلایی ساوه را در هم کوبید و داربی استقلال‌های لیگ یک یعنی اسقلال خوزستان و استقلال ملاثانی با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت.

در جدول رده‌بندی، ملوان با ۴۷ امتیاز صدرنشین است و مس کرمان با ۴۶ امتیاز دوم است. آرمان گهر با ۳۹ و خیبر با ۳۸ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم هستند.

انتهای پیام




نخستین شکست فصل ملوان در ثانیه‌های پایانی

منبع: ایــسنا
?نخستین شکست فصل ملوان در ثانیه‌های پایانی : اخبار استان کرمان – ورزشی